Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hver gang hun skal bades eller legges for natta så avviser hun meg.jeg får ikke bade henne og ikke legge henne.hylskriker hver gang jeg skal prøve.det er bare pappaen som får lov og som teller da.hvis hun ikke får viljen sin på ting,er det han hun løper til for å få trøst og prøve å få viljen sin til han istedet.det er så sårt at jeg blir skikkelig lei meg, vet ikke hva jeg skal gjøre.hun har en lillebror på 5,5 mnd,bare så det er nevnt.da jeg gikk gravid med han,ble jeg skikkelig rammet av bekkenløsning,å klarte knapt å gå den siste tiden.dermed ble det pappaen som måtte ta kveldsstell ol.etter gutten kom til, ble det fullt styr med kolikk i 4 mnd.kan det være en grunn til at hun avviser meg??huff,hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 vil nok tro grunnen er at hun har blitt en pappadalt når du var gravid... vi har mottsatt problem. her er det bare jeg som teller.. datteren min er 2 år og 8 mnd også og hun har ALLTID vært en mammadalt... og nå er hun det mer enn noen sinne. nå er jeg også hjemme i permisjon og hun har mye fri fra barnehagen og har korte dager så hun er jo med meg hele tiden omtrent... jeg tror kanskje du skal prøve å ha alene tid med henne. det har vi gjort her. pappaen har hatt henne alene. dem har badet, gått på kino, lekeland osv.. gjort masse gøy bare dem to. merker at hun nå godtar at han kan gjøre litt med henne., han kan fint legge henne, bade henne osv uten at det er full balluba... siden broren hadde kolikk har du nok vært mye sliten og mye opphengt i ham. kanskje pappaen kan ha han litt så dere to får kost dere.. da lillebroren her ble født tok jeg og snuppa oss en tur på butikken og handlet mat bare vi to.. tror det var en uke etter fødselen. så kjøpte vi is og satt oss ned å spiste og koste oss. da var hun kjempe fornøyd. så dro vi på lekebutikken en annen dag... skulle kjøpe en gave og hun fikk gå lenge rundt å se med meg. kjempe gøy.. trenger ikke være så voldsomme greier.. gå på cafe er jo kjempe kjekt..
Alvepike Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Ja, barn er troløse he he Hun avviser deg ikke , hun er bare vant med at pappaen tar slikt stell med henne. og er det noe de små ELSKER , så er det at ting skjer på samme måten om igjen om igjen og om igjen. Du må for all del ikke tro at hun ikke elsker mammaen sin, for det gjør hun!!!! Som tidligere nevnt, sett av litt tid til dere to og nyyyyt at mannen tar seg av leggingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå