Gå til innhold

Ultralyd i stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å dratt på en tidlig ultralyd. Vil se den lille babysen :) Men hvem skal jeg kontakte? Noen som vet?

Skrevet

Hei. Har selv lagt inn et innlegg fordi jeg ønsker ultralyd og er 34 uker på vei. Jeg var til ultralyd hos Dr. Johan Bergh på madla. (ordinær ul) Han er kjempeflink. Vet at han tar tidlig ultralyd men kanskje du må ha hendvendelse fra lege. Lurer på om jeg skal ta kontakt med dem for å høre om de tar privat ul også siden jeg er så langt på vei..

Skrevet

Jeg var på Hinnaklinikken, fikk time dagen etter og hun var utrolig hyggelig. Det kostet 1000 kroner, men du fikk cd med hjem, bilder og film, det var utrolig hyggelig. Vet at også Mamastork tar ultralyd. Lykke til, det er utrolig opplevelse.

Skrevet

Takk :) Skal ta kontakt med de og høre :) Alt for lenge å vente til 1 april, som er min ultralyd dato! Gleder meg masse!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg var hos mamma stork, midt i byen. Huset bak hansehjørnet.. så går en inn på baksiden.. Jeg var 6+3 da jeg var der.. ringte og fikk komme to dager etterpå, på en lørdag :) Koster 500kr.

Skrevet

oj, så bra!! Det er jo halv pris i fht Hinnaklinikken. Fikk du med deg noe bilder eller noe hjem da?

Skrevet

Er det vanlig ultralyd eller 3D ultralyd på Mamastork og Hinnaklinikken?

Noen som har erfaring med 3D ultralyd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...