lillespiren2:) Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei:) Min mormor har vært på shopping, og hun har kjøpt reimadress til Gutten vår! Jeg ble så utrolig glad! Hun kjøpte størrelse 86, og håper det holder gjennom neste vinter, da han begynner i barnehage. Så dere som også har reimadress til deres smårollinger, hvilken størrelse kjøpte dere til 1 åringen? Så klart er det stor forskjell fra barn til barn hvor store de er, men jeg spør likevel..
Erisa* Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Vi er så heldige at vi arvet en dress ( har vært brukt til to barn før, men det går helt fint - sier litt om kvaliteten!) Den er i str 80, og det går helt fint for Althea som er januarjente, og litt under snittet lang, ganske gjennomsnittlig tung. Den holder nok et par mnd til i alle fall. Tror det går an å bruke dem ganske lenge, at de er greie i størrelsene slik.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har str. 74 til min jente på 10 mnd. De er ganske store i str. så jeg har den nok hele sesongen. Hun ligger på gjennomsnittet når det gjelder vekt og lengde
lillespiren2:) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 jeg også synes den ser stor ut i størrelsen, så håper det går bra:)
3 nydelige jenter <3 Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jenta mi ble 1 år nov 07. Hun brukte størrelse 80 og den passet gjennom hele vinteren
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Passer 86 til han nå da? Jeg venter med å kjøpe Reimadress, eller andre dyre dresser til neste sesong jeg, så jeg vet at den passer da. Nå er vi ikke så mye ut i snøen og leker enda allikevel, hun sitter mest i vogna eller akebrettet. Har en rimelig Name It-dress som er vannavvisende hvertfall, det får holde nå denne vinteren. Hun fyller ikke året før mars hun da. Er deres unger på rundt 1 år mye ute og leker eller?
lillespiren2:) Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2009 86 er for stor nå ja, han drukner nesten i den, men jeg tenker på at han skal ha den januar neste år liksom, han begynner i barnehagen i august, så blir jo evt nov\des han tidligst vil få bruk for den, og da er jeg redd han kansje ikke får ha den så lenge frem i tid. Min gutt er også veldig lang for alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå