debatt1 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 De gangene jeg har blitt gravid har jeg fått VELDIG uren hud. Dette har startet mellom eggløsning og forventet mens. Er det fler som har hatt det sånn???? Håper på mange svar:-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er akkurat rukket å finne ut at jeg er gravid, og ja uren hud er det flere av oss som har. Håper det bedrer seg etterhvert? Masse hormoner i omløp, kanskje uren hud er et resultat av dette?
debatt1 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Takk for svar. Ja jeg håper det. Og jeg håper graviditet er grunnen til at huden min ikke er helt bra akkurat nå. Husker ikke helt hvordan det var med de to første, men de to siste gangene har jeg vært helt håpløs på dette området. Jeg håper grunnen er svangerskap. Har vært uheldig et par ganger nå, så da håper vi det har klaffet igjen;-) Gratulerer med ditt svangerskap, måtte du vokse å trives:-) Er det ikke værre enn uren hud, så overlever vi nok. Vi får rense og stelle oss litt, men ikke overdrive for det er heller ikke noe heldig. Håper du gleder deg over din voksende mage, jeg ønsker deg et lett svangerskap... (Håper jeg kommer etter!!! )
TinkerPink Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har faktisk fått flere kviser nå når jeg er gravid (er i sjette uke nå, fikk det bekreftet i dag!) Har hørt at det er ganske vanlig....Sist jeg var gravid hadde jeg mye kviser i ansiktet i første og siste trimester, samt rett etter fødsel...innmari kjipt, men greit når det er pga graviditet;)
Basmira Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Huden i ansiktet mitt er som før, men jeg har fått små kviser både i nakken og på lårene, av en eller annen grunn...
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 jepp..me too!! jeg fikk små kviser i ansiktet når jeg fant ut at jeg var gravid..er i uke 32 nå og plages enda med det:( har aldri vert plaget med kviser før..i begynnelsen av svangerskapet hadde jeg masse "nupper" på brystkassen å brystene,men det har heldigvis gått bort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå