Gå til innhold

Noen som har erfaring med allerhand stellevesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, trodde jeg hadde postet denne her i dag, men finner ikke tråden? Er det mye rot her inne i dag? I alle fall:

Vurderer å kjøpe den som heter messenger bag eller den som heter carry on bag.

Noen som har en av dem og som kan komme fordeler/ulemper? Har nemlig to andre stellevesker som jeg ikke ønsker å bruke til den nye babyen. Ønsker en oversiktlig stelleveske som det er lett å finne frem i selv om man har masse med seg.

Har emmaljunga fra før og den er bare ett eneste rot. "Lommene" er ikke egentlige lommer, så alt som legges der, ramler i bunnen av vesken. Når man begynner å lete etter noe, så blir det bare rot og man finner ikke det man leter etter. Den andre jeg har er til quinnyen og den er heller ikke så bra å ha på emmaljungavognen. Den er ikke så stor og dersom den er full, er den ikke tett. Altså det som ligger i den blir vått om det regner ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt allerhand messenger bag og er utrolig fornøyd... har brukt den litt allerde og den er bare helt perfekt etter mine behov. Men det er jo littsom med andre ting dette med stelevesker.. vi har alle forskjellig smak og behov.

Denne er kjempeoversiktelig og grei. masse plass og masse praktiske lommer. passer meg perfekt!

Skrevet

Hei!

Jeg har en Carry-on-bag som jeg skal selge i mørkeblå... Brukt fint lite for jeg byttet til svart vogn, og dertil svart stelleveske :-) Send meg en PM i så fall så kan jeg sikkert ordne et bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...