Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet dere mensen av den?

Er 10 mnd siden fødsel idag og ingen mens. Ammer heller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gått på den ei lita stund, men kuttet den ut. Jeg fikk mensen alt fra 1 uke før jeg skulle til 3 uker over tiden. Ganske uregelmessig.

Skrevet

nei gjorde det ikke forige gang. men nå har jeg enda ikke fått mensen. slutta å amme for litt over en mnd siden. begynnte på conludag for 2 mnd siden.. men den kommer vel.

Skrevet

Jeg brukte Conludag etter forrige svangerskap. Jeg fikk mensen tilbake etter ca 1 år, men det kan hende det hadde med amminga å gjøre. Jeg fikk også innmari uregelmessig mens av den, og det tok lang tid før kroppen var på rett kjøl etter at jeg sluttet. Tror det er derfor vi brukte så lang tid (1,5 år) på å lage lillesøster siden storesøster "satt på første forsøk".

Jeg har satt inn spiral, aldri mer minipille...

Skrevet

heisann! forrige gang fikk jeg mensen bare 6 uker etter fødselen, da jeg startet med conludag. denne gangen har jeg enda ikke fått den enda og lillegutt er 12 uker nå. :)

Skrevet

Jeg startet på conludag ca 7-9 uker etter fødsel tror jeg. Og jeg har ikke fått mensen enda, (jenta mi er 9,5 mnd). Jeg ammer da, men er igrunn bare glad til for at den ikke har dukket opp enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...