Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Sønnen min på 5,5 mnd spiser masse på nettene og lite på dagen.akkurat som han har snudd alt på hodet.på dagen drikker han bare alt mellom 50-100ml mme, bittelitt grøt.prøver å gi 2 grøtmåltider, evt lit moset frukt istedet for grøt noen ganger. men han spiser sjelden en hel porsjon.3-4 timer etter grøtmåltidet på kvelden,etter han er lagt for natten,våkner han å sluker 200ml mme.samme gjør han 4 timer etter det og.og et lite måltid til etter det ca 100 ml da.dvs mellom 1930 og 0800 altså hans sengetid, har han minst 3 måltider.hvordan får jeg snudd dette da??
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 ingen som har råd?
mama73 m/tre søte små Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 Hei! Jeg vil bare si at jeg har det på samme måte, bare at jeg fullammer. Poden er 4 mnd og spiser ca. 5 måltider om natta, og svært lite på dagtid! Fryktelig slitsomt dette, og søker som deg råd for å få snudd dette. Har prøvd å pumpe meg på dagtid, og gitt han flaske når han våkner for mat kl 24 (legger seg kl 2130) for å sørge for at han får i seg nok! Men våkner alltid 2-3 timer etterpå. På det lengste sover han 2 timer og 3 kvarter, men ofte også bare 1 time! Vil veldig gjerne få snudd dette, og tips mottas med stor takk!
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Dytter igjen, å legger til at han har begynt å våkne sååå ofte i tillegg til for mat på natta..sinnsykt slitsomt.da må vi enten gi smokk eller en liten sup fra enten vann eller mme.men hvis han bare får smokk så tar det som regel ikke mange minuttene før han våkner enda engang. det som er så rart er at fra han legger seg i 1930-2000 å til kanskje 0300 så ligger han veldig urolig,altså våkner mye i denne perioden.så når vi da har kommet langt ut på natt ,da kan han slå til med å sove ca 5 timer til morgenen.skulle bare ønske han hadde en sånn lang periode med søvn fra kvelden og utover til natta og..greit med ett måltid synes jeg ,men 2 flasker som er oppstykket i mange måltider er slitsomt...
Cognac Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Jeg hadde det sånn nå etter nyttår, han våknet hver time/halvannen om natten og jeg ammet han hver gang i håp om at han nå kom til å sove lenger. Men så begynte jeg å bare gi smokken når han våknet, bortsett fra et måltid i 3-tiden. Han roet seg ikke alltid med smokken og jeg gikk gjerne ut og inn av rommet hans i halvannen time om gangen. Holdt på sånn i tre netter, så våknet han færre og færre ganger, og sovnet lettere til bare smokken, og så kom vi inn i en rytme med amming ca 23, 3 og 6, og han sov utenom det. Nå har det vart sånn i 5 netter foreløpig, så håper det fortsetter. Det var utrolig fristende å bare ta frem puppen når han ikke roet seg, for var jo så trøtt, men jeg holdt ut i noen netter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå