bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 ja jeg har kommet i vaskemodus. og syntes det er sååå deilig når det lukter nyvasket over alt. men er litt lei av det jeg vasker med nå. vil ha noe nytt. som lukter nyydelig.
3+1 i magen Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 hei. Jeg bruker bare vaskemiddel som ikke lukter noe. Er kke noe glad i klær og sengetøy som lukter, jeg:) Nå som jeg er gravid er det ennå værre. Av en eller annen grunn synes jeg alt lukter Ajax. Både mat, klær, mennesker og barn. Selv bæsjebleiene til minstemann har en dunst av ajax. æsj og æsj.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 he he.. huffda. nå tenker jeg mer på sånt som man vasker gulv o.lign med
Lea Laus Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Dersom du har noen små nisje-interiør butikker i nærheten av deg kan du kanskje få kjøpt flytene lavendel vaskemiddel, som er 100% uten parfyme og anbefales til folk med eksem og sart hud. Her hvor jeg har sett de koster de 200kr for vaskemiddel og 200kr for mykningsmiddel, så har ikke tatt meg råd enda, men de lukter sinnsykt godt!! Kan få rose, lavendel og mange andre varianter;)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Durance; med deilig, mild lavendelduft... mmmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå