Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg var skikkelig dårlig på søndag og på mandag gikk jeg til legen og fikk penicillin. Begynte altså kuren på mandag. I dag har snuppa begynt med noe nytt ved puppen. Hun spiser ordentlig en stund, men så begynner hun å suge tre tak, slippe, se på meg og gape for ta ta puppen igjen, suger tre tak, slipper, ser på meg gaper osv osv. Til slutt er det bare skriking. Har prøvd å ta henne opp for å rape og legge henne til igjen, men hun blir bare mer og mer irritert for hver gang. Og hun er tydelig mer sulten! Merker det på hele jenta. Legger jeg henne til den andre puppen spiser hun en godt stund før hun begynner på samme måte. Det kommer opp mye mer enn vanlig nå også... (Både midt i spisinga og etter spisinga så det er nok ikke at hun bare spiser for mye.) Det rare er at hun vanligvis ikke klarer å tømme en pupp engang. Når hun begynner å tulle nå kommer det godt med melk når jeg klemmer på puppen, men ikke like mye som før. Så enten har jeg mindre melk, er det vanlig når man er syk?? Eller så er hun mer effektiv på suginga (helt plutselig) og har i tillegg fått økt magamålet?? Eller er det penicillinen som har satt en rar smak på melka? Så når hun er sulten eller det strømmer rikelig svelger hun bare unna mens når hun må jobbe litt mer for det kjenner hun smaken og vil ikke ha? Noen som har erfaringer eller tanker rundt dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå