Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn da har jeg gått til innkjøp av en hel masse tøybleier fra bleieboden. Håper disse fungerer bra for nå har jeg brukt en liten formue på de..

Prøvde brettebleier fra Nøstebarn på førtsemann, og var sånn passe fornøyd -disse ble nesten ikke brukt på nr to. Da vi fikk mange lekasjer på gutten og så ble de veldig klumpete..

Nå har jeg kjøpt formsydde bleier av ulike merker (imse vimse, Little Beetle og BumGenius) og nye yttertrekk, håper de er bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Vi bruker formsydde og lommebleier og er veldig fornøyd med de:) Enkelt og greit og de holder tette. Brettebleier har eg aldri prøvd...

Skrevet

Vi bruker brettebleier, prefold og formsydde bleier på Maja, er kjempefornøyd:-)

Ønsker deg lykke til med bleievalget jeg også!

Har du forresten prøvd å brette brettebleiene med konvoluttbretten? Jeg synes den blir mye mindre klumpete enn Nøstebarnbretten/trekantbretten.

Skrevet

Takk for tipset. Jeg brukte aldri andre brettemetoder enn nøstebarn sin. Har nå sett på andre på youtube -mange gode tips der, kommer sikkert til å supplere med brettebleier denne gangen.

Skrevet

Vi har brukt en del forsydde bleier med trekk og er fornøyde med dem. Nå går barnet mitt i barnehage og vi bruker Bum Genius sine lommebleier. Det fungerer helt supert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...