Tinka82 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei. Er d noen av dere som har prøvd opp-ned-metoden? ERfaringer? jeg vurderer å prøve d, men ikke kommet igang enda... Hun skriker så masse når hun skal legges...slitsomt... er 3, 5 mnd
lillespire08+10 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Vi prøvde ut denne metoden når lillegutt var rundt 3 mnd +- Funket her i allefall:) Hylskreik, tok han opp til han ble rolig, la han ned igjen. Sånn holdt vi på til han godtok å ligge der og sove. Begynte med 10 opp-ned-runder, og gikk gradvis nedover. På slutten tok vi han bare opp en gang, også la han ned og han sovnet.
stjertløvetann Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Jenta mi er snart 8 mnd, og vi har akkurat begynt med den for å få orden på soverutinene, og merket resultater allerede den første uka Nå er vi på uke 3 med opp/ned, og strengt tatt er det ikke noe opp/ned lenger i det hele tatt, nå holder det at vi er der til hun sovner! Jeg var forberedt på ca 70 ganger opp og ned, og det som verre var, men første kvelden var det vel 13 ganger, og det er fortsatt rekorden! Jeg bare bestemte meg at dette skulle vi få til, og at jeg ikke skulle gi meg før jeg knakk i to, og tror nesten det smitta over på babyen, for hun gav seg fort med den verste vrælinga og roet seg ned Før nektet hun å sovne andre steder enn på puppen/flaske (og ja jeg vet; min egen feil), og var gjerne våken til både elleve og tolv, nå legges hun klokka åtte, og sover som regel innen en halvtime Anbefaler å sjekke ut sovecoach på etutor.dk om du ikke allerede har vært der, masse nyttig å lese på, hjalp oss masse iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå