Gå til innhold

Nye tenner og merkelig avføring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår 15 måneder gamle jente holder på å få to jeksler samtidig, så hun har det ikke så godt om dagen stakkar!

Men i går kveld og i dag morges kom det en merkelig avføring i bleia, helt ulikt det hun har hatt når hun har fått tenner før. Da har gjerne magen vært litt løs. Men det som kom nå var lysegult (ikke brunt), og helt tyntflytende og hadde en ubeskrivelig dårlig lukt. Er det normalt eller bør jeg ringe legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm....interessant....Akkurat sånn har vi hatt det i det siste også. 15 mnd gammel jente som holder på å få en jeksel og i litt over 1 uke hadde hun gul, tyntflytende avføring opptil 10 ganger i døgnet på det verste. Det luktet som en blanding av et mislykket kjemiprosjekt og oppkast! Jeg tenkte at hun hadde magesyke, men kanskje det hadde med tannen å gjøre? Tannen har brutt fram og magen er fin igjen i allefall. Hun hadde dårlig matlyst i omtrent 2 uker, men det tar hun igjen som bare det nå!

Skrevet

Ja, slik var avføringen til min 14 mnd. gamle datte også, da hun fikk tenner. Det lukta helt for jævli, og det var ganske ofte hun hadde avføring, sånn 3 - 7 ganger i døgnet. Tanna kom opp og det gikk over... Så regner med det var tanna :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...