Gå til innhold

Ville du gått med på å låne bort barnet ditt i 3 døgn til en realityserie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegget er på anonymforum.

Har vansker med å tro at det kan være seriøst jeg.

Og som svar på mitt eget spørsmål: Nei, nei og atter NEI!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei nei nei nei nei..

og NEI!

Skrevet

aldri i verden!!

Skrevet

Hell no!!

Skrevet

er tråden fjernet eller? kommer ikke opp noe...

Skrevet

Jeg ser vanskelig for meg under hvilke omstendigheter dette skulle være greit...

Skrevet

Aldri i verden!

Men det er seriøst, ja, jeg så programmet i går på TV Fem. Realityshow om unge par som ønsker seg barn, og får låne en baby i 3 døgn for å se hvordan de takler det. Foreldrene til babyen får overvåke via kamera, og kan gripe inn når de mener det er nødvendig.

Jeg ble nesten syk av å se på, for etter noen timer så begynte ungene å skrike, for de var jo helt ute av rutinen sin, og de savnet sikkert foreldrene sine. (babyene var mellom 6 og 10 mnd'er) Aldri i verden om jeg hadde klart å sitte som forelder å se på at babyen min skriker, altså!!

Går tirsdager på TV Fem kl 19.55

Skrevet

Ja, den ble fjernet. Var en fake person som utgav seg for å være en programleder eller noe fra NRK - kun for å henge ut, provosere og få spydd av seg gørra si.Så utrolig fjåsete...

Skrevet

Et helt sykt program... Skjønner virkelig ikke at man som foreldre kan gjøre dette, jeg hadde aldri klart det! Blir helt tullete bare hun skriker når noen andre holder henne :)

Skrevet

Nei! Er nok litt for kontrollfrik, hehe..Selv om d jo ikke var noe som helst fare for barna da, d var jo alltid en profesjonell nanny til stede som passet på, og fikk inntrykk av at de ikke lot baby skrike i timesvis.. Foreldrene fulgte jo også m hvert skritt ungdommene tok, og kunne jo gripe inn om de følte d var nødvendig..

Men som sagt, ikke noe jeg ville meldt babyen min på! Delvis fordi d ville føltes galt at d skulle lages underholdning av at babyen min ble passet dårlig på av uerfarne folk!

Går forresten på NRK 3, ikke kanal fem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...