Gå til innhold

noen som er gravide igjen etter sen MA?

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mistet i MA mellom uke 16/20.

gutten min ble født 3.november

Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid igjen. denne gangen har vi ventet en menstruasjon, samt vært til UL av livmoren min før mensen, -som viste at slimhinnene er tykke nok, eller hvordan det der var.

det er tidlig enda. er bare 3+4, og jeg er så redd!

redd for å gå nye fire mnd med kvalme, for så å miste. redd for å gå gjennom alt dette igjen.

er det noen andre? eller noen som dette har gått bra med? det hadde vært deilig å hørt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann jeg har nylig mistet i MA selv og venter på mens. Jeg har en nær venninne som mistet i MA i uke 16 i fjor. De ventet en mens og ble gravid igjen og fødte nylig en nydelig gutt, så det er fullt mulig at det går bra denne gangen! Lykke lykke til!

Skrevet

takk for gode ord. deilig å høre at det kan gå bra.

leit å høre at du har mistet, hvordan går det med deg?

tunge dager?

Skrevet

Ja, men synes det går fremover. Det er to uker siden i morgen, men jeg blør enda... I dag har jeg sykemeldt meg 50% føler jeg ikke henger helt med, alt går litt sakte og jeg er ukonsentrert og sliten. Er fullt og helt bestemt på å prøve igjen etter første mens, så har troa og håpet.

Skrevet

ta deg pause hvis du trenger det da.

jeg var for kjapt ute i jobb, og ble langtidssykemeldt.

hvis du lurer litt på hvilke ettervirkninger du kan forvente å få, så gå inn på www.ettbarnforlite.no så står det litt om det der. det kan antagelig forklare deg litt av hvert som du kan oppleve fremover, som er vanskelig å forstå.

jeg blødde i tre uker, så du kan nok tenkes å blø litt til. og så tar det fort tre-fire uker fra blødningene slutter til du får mensen.

lykke til da!

Skrevet

Takk for omtanke og info. Jeg blir nok av de som blør en stund etter MA, må bare smøre meg med tålmodighet og tror nok først vi kan vente oss nr 2 i 2010. En positiv fremgang er at jeg ikke tester positivt på graviditetstester lenger, det er oppmuntrende og bekrefter at kroppen er i gang med å vende tilbake til sitt gamle. Ha en god dag og ta vare på deg selv du og :-)

Skrevet

Hei.

Jeg mistet i uke 18 i august 08 (fosteret hadde dødd i uke 14). Jeg er gravid på ny og er nå 13 uker på vei.

Det har vært en berg-og-dalbane med følelser og jeg er enda livredd for å miste igjen. Men jeg vil så gjerne bli mamma at jeg er villig til å gå gjennom det meste for å bli det. Det er verdt alt slitet når man sitter der med en liten baby i armene sine :)

Jeg har senket skuldrene noe etter at jeg så et aktivt lite nurk på ultralyd på mandag - men tror jeg kommer til å være bekymret hvertfall til jeg er over uken jeg mistet i sist gang.

Lykke til videre :)

Skrevet

takk for svar!

jeg også tenker at når vi har kommet oss over 20 uker og alt står bra til, da skal jeg senke skuldrene..

men det føles veeeldig lenge til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...