lilleღpersille Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Vi har startet med 2 porsjoner grøt denne uka. Vi startet med en hel porsjon for ca 2 uker siden.
Glad tobarnsmamma Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Ok, så det er fra hel porsjon man skal vente en stund, ikke fra man begynte med grøt? Lillejenta her begynte med grøt for ca. en mnd siden, men har ikke spist en hel porsjon i mer enn 3-4 dager...
Ned 20,4kg.. Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Gutten min er 8,5mnd og får fortsatt bare 1porsjon grøt til dagen. Men han spiser 1 helt glass middag og pleier normalt også spise litt skive i løpet av dagen..
temine Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Når vi var oppe i ett fullt måltid kunne vi starte på måltid nr to osv. Enten det var ett grøtmåltid, frukt- eller middagsmåltid. Det sa helsesøster til meg for 2,5 år siden i alle fall:)
lilleღpersille Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Akkurat det vet jeg ikke. Jeg hadde i grunnen tenkt at hun kun skulle få det kveldsmåltidet med grøt pga kveld/natt. Jeg merket god bedring og tenkte kanskje hun ble litt mer harmonisk på dagen også med en formiddagsporsjon også. Derfor startet jeg med porsjon nr 2. Har fått en helt ny unge i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå