Idun Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei dere. Snuppa vår er snart 4,5 mnd, og det siste uka har hun fullstendig mistet matlysten. Hun får flaske, så jeg kan jo følge med på hvor mye/lite hun spiser. Vi får lurt i henne halvparten av det hun "slukte" før, og resten blir bare skrik og hyl. Litt mer interessant hvis hun sitter i vippestolen sin. Kan det være tenner? Vi ser at hun sikler mye og gnager på fingrene og jeg innbiller med at Dentinox roer henne. Er det flere som har erfaring med at de mister matlysten når de får tenner? Hun er sunn og frisk, så jeg tenker at hun spiser hvis hun er sulten. Kan ikke tvinge henne mer syns jeg, da risikerer vi jo helt flaskenekt... (
Idun Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2009 Bare dytter litt jeg. Er litt lei meg pga dette her...
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Begge jentene mine var urolige og ville ikke ha pupp så ofte, noen døgn før tannkjøttet sprakk opp og tennene ble synlige. Mine var 3mnd og 4 mnd når de fikk tenner, så jeg fullammet. Det kan være at det er tenner på gang. Gi det litt tid, ellers så kan det også hende at det er sykdom som kommer. Mine blir også fort urolige og liten matlyst når de brygger på noe. Forkjølelse eller feber foreksempel. Lykke til! Det er nok lurt som du skriver å ikke presse i maten, de små spiser det de selv orker og har det best sånn mener jeg.
Idun Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Takk for svar, men dytter litt likevel jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå