Gå til innhold

Noen som har Arctic dunpose??????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre? Ville gjerne hørt om andre er fornøyde før jeg bestemmer meg...

Skrevet

Ja, vi har den posen til snuppa her i huset og er kjempe fornøyde.! God og varm på kalde dager, så anbefaler den :) Bra pose til billig pris :)

Skrevet

Ja, vi har posen, veldig fornøyd! Kom jo godt ut i testen til foreldre og barn også!

Skrevet

Gjorde den? Kom den ikke på 5. plass (av 8 testede)?

Skrevet

Dytt

Skrevet

Forsåvidt ja... Men de hadde jo mange kriterier... Vannavvisende kom de ikke så bra ut i, så den drog ned karakteren. Det står også at noe dun kom ut når den ble vasket, men at formen og fargen holder seg bra. Men på det kriteriet jeg setter høyest nemlig at den er varm så kom den best ut. 4,5 poeng... Var 4 i testen som fikk det, men ingen høyere... Posen fikk også toppkarakter på størrelse... På brennbarhet fikk den 3er mens det kun var to over, en som fikk 3,5 og en på 5... Men den som fikk 5 var jo en sånn saueskinnspose, så de kan jo ikke helt sammenlignes....

Når jeg sammenligner testens vinner og aro artic posen så er forskjellen kun på vannavvisende( igloo 3,5 aro 2, endringer i vask igloo 5 aro 2,5 og fargeekthet igloo 4,5 og aro 4,8.

Så det er igrunnen kun vasken som er forskjellen. Under vask i testen står det: "Posen tålte vask uten å få noen store farge- eller dimensjonsendringer, men fjær stikker ut fra sømmene etter vask... "

For en så billig pose hadde jeg ikke brydd meg om det... De kan jo bare pelles bort...

Skrevet

og om det regner så har man jo med seg regntøy til vogna...

Skrevet

Wooow...du har jammen satt deg inn i dette. :-) Takk for hjelpa.

Skrevet

Hehe, måtte jo det.. Så testen før jeg kjøpte posen... Hadde egentlig tenkt å kjøpe testvinneren, men da jeg kom ut i butikken og aro posen var satt ned fra 1499 til 899, da var jeg ikke i tvil... Igloo posen i like stor størrelse koster jo 1498. Så da er det 600 kr spart til å kjøpe noe anna til Tulla :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...