zombie2be Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Han har sovet fra 19-7 siden han var ca 4,5 mnd, men nå de siste ukene våkner han stadig, sutrer og turner rundt oppi senga si. må inn å gi han smokken og da sovner han som regel, men 15 min senere er d på an igjen.. hvordan er det med deres? noen tips til oss?? han sover for løvrig 2-3 ganger om dagen, ca 1 times tid, merker ikke noe forskjell på nettene om han sover 2 eller 3 ganger iløpet av dagen..
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Tulla begynte å gjøre dette da hun var rundt 9 mndr. Hun hadde før det sovet natta igjennom siden hun var 2mndr, så det var litt uvant ja. Hos oss hjalp det som oftest å gi vann og så smokk. Nå er hun 11 mndr, og det har blitt mye mindre av det, som oftest sover hun natta igjennom, med noen ganger en av to oppvåkninger, som oftest før vi legger oss selv. Har hørt at andre har det på denne alderen, så det er vel en fase vil jeg tro...
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 PS: hun våknet ikke akkurat hvert 15. minutt, det var mer 45 minutters intervaller her. Merket forøvrig at det var oftere oppvåkninger dersom hun var overtrøtt når vi la henne, mao, det var bedre om hun sov godt på dagen.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Her har det også blitt sånn! Tror hun har lagt seg til den vanen at hun vil ha pupp.. Så her puppes det hyppig utover sen-natten/tidlig-morgenen! Blir det ikke mindre oppvåkning snart tror jeg vi blir nødt til å venne av snart.. Men orker ikke styre med det riktig ennå. Regner med det er fordi hun begynner å bli sulten, men hadde hun sovet så hadde hun jo ikke kjent det da. Tror også det er tenner som kan plage henne, hun har ikke fått en eneste tann ennå! Så det klør vel i gommene..
zombie2be Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 tenner ja, det har faktisk ikke han heller:)
SusieQ Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Har holdt på sånn hos oss siden 5 mnd alderen. De siste par nettene har hun nesten ikke villet ligge i senga. Ligger ved puppen i timesvis, hvis jeg tar henne av så skriker hun. I dag ser jeg at en tann har kommet igjennom nede så nå håper jeg at dette tullet slutter. Skal vel ikke være like ille med alle tennene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå