Gå til innhold

noen som er kvalme nå??

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 30, og er kvalm på fjerde dagen. Har vært i kontakt med lege, som sier at livmoren har blitt såpass stor at den ligger og presser på magesekken. Er det noen som har hørt om dette før? Og er det ikke litt "tidlig" å ha så dårlig plass inni der? Jeg håper selvfølgelig at det er derfor jeg er kvalm, at det ikke er noe farlig... noen som har lignende opplevelser?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441976-noen-som-er-kvalme-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også en del kvalmen. Har vært det siden uke 28. Spesiellt på nettene når jeg skal sove og på morgenen/formiddagen.

Det er helt normalt at kvalmen kommer tilbake på slutten av gradiviteten, desverre!

fram til uke 16ca. var jeg ekstremt plaget med kvalme, og spydde flere gang om dagen!! så var jeg helt bra, og ikke noe kvalm frem til uke 20.. og fra da har jeg vært litt kvalm om morgenene, men ikke like ille som i starten av svangerskapet.

er i uke 31 nå..

Annonse

Jeg er småkvalm og uggen hele dagen, spiser lite om gangen... er i uke 33 nå, men styra med dette siden jula. Har helt mistet matlysta og spiser minst mulig...men fores av en bekymret mann fnis...

Det kunne og ha en sammenhengmedmitt høye blodttrykk fikk jeg beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...