Gå til innhold

3uker avvik på vår og jordmors termin....

Anbefalte innlegg

Legen min og vi satte oss en termin 4Mai etter å ha sett på ultralyd og når min siste mens var osv..

Den er jer VELDIG sikker på!

Men var på sykehuset å dær fikk jeg termin 25Mai,noe jeg hvet et feil!!

Har placenta anterior å legen min mener at det kan gjøre babyen litt mindre nå siden det er trykk på morkaka å baby..Har også en sykdom som "tar "næringen fra baby.

MEN siden jeg kanskje skal ha keisersnitt så blir det gjort 3uker før jordmors termin(25mai) det vil si rundt min å min leges termin 4Mai,då er jeg jo 40uker!!

Tenk om babyen vil ut før,men jeg kan ikke føde normalt,da blir alt kaos?!!

Har ei jente på 2år,hun kom i uke 37 etter en del sykdom også vokste hun nesten ikke siste ukene..

Hva skal jeg gjøre? Noen så sjønner problemet??

Fortsetter under...

Jeg har det samme problemet som deg.

Skal ha keisersnitt med menstermin 24.januar og ul termin 10. februar.

Har fått dato 27.januar, så håper han holder seg inne så lenge.

Har hatt stort sprik på terminene mine på de to andre også, men de har jeg ikke hatt ks på.

Første kom midt i mellom terminene, 13 dager etter min og 13 dager før ul. Og da stemte min sa de på føden. Nr to kom en dag etter ul termin og 14 dager etter min, og da stemte ul. Vet ikke hva jeg skal tro jeg;)

Jeg ville nok ha bedt om flere ul nærmere....Jeg hadde en ul for en uke siden, og da ligger han litt over gjennomsnittet. Skal på sykehuset til tirsdag for prøver og undersøkelser før keisersnittet. Vet ikke om de tar ul da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...