Gå til innhold

ski/follo området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg fikk en datter 3 desember, og lurer på om det er noen i ski/follo området som har lyst til å være med på et treff. Meld deres int her, så kan jeg organisere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg fikk en datter 23. oktober. Bor i Tomter. Er ikke så langt fra Ski, det. Vil gjerne være med på et treff.

Skrevet

Hei, jeg fikk en liten jente 3 januar, og vi vil gjerne være med på treff etter hvert. Bor i Vestby.

Skrevet

flott! da er vi 3 stykker i allefall! jeg drøyer litt til før jeg setter opp et treff, så ser vi om det blir noen flere! men kanskje vi kan prøve i slutten neste uke (5)??

Skrevet

Hei

Jeg fikk en gutt 17 oktober og bor på langhus. Vil gjerne være med på et treff.

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff :) Har en gutt på 1,5 år og venter en til i juli. Bor i Ski.

Skrevet

Så bra at vi ble flere! Hva med tirsdag 3. februar, kl12.00 på ski storsenter, på kafèen "krydder" oppe i den nye delen???

Skrevet

Det høres ut som et fint tidspunkt for meg.

Skrevet

Jeg kommer hvis ikke det dukker opp noe i siste liten =)

Skrevet

jeg får ikke til å komme, litt dumt siden det var jeg som fiksa dette treffet. Hadde glemt at bilen skal på service i morgen.....er gubben som fikser sånne ting vettu, så jeg har rett og slett ikke fått det med meg....beklager....

Skrevet

Det passer fortsatt for meg! Håper ikke jeg kommer alene =)

Skrevet

Hei

Tror dessverre ikke jeg får kommet i morgen. eldstemann er syk og er blitt smittet jeg også. hele barnehagen har hatt det på omgang med noe virus med høy feber, har liggi rett ut hele helgen:-( håper det blir ett annet treff som jeg får vært med på:-)

Skrevet

Da får vi prøve å få til et treff en gang senere :) God bedring Frøken Yaya ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

heisann.

jeg bor i Drøbak og fikk ei datter 29/11. Jeg kan gjerne tenke meg å treffe flere folk:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hadde vært hyggelig om vi kunne fått til et treff her :) Er med!

Skrevet

Jeg er også med! Vi må få til noe etter påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...