Gå til innhold

Når begynner vekta å øke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 uker, og magen vokser som bare det. Jeg har til nå (bank i bordet) gått ned 2,5 kg. Når begynte dere å gå opp i vekt.... gruuuuer meg sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så forskjellig fra menneske til menneske assa.Jeg slutta røyke og har gått opp 5-6 kg bare pga det,men ikke noe pga svangerskapet enda..Bare fett på magen fått...

Enda jeg trimmer og spiser sunt..Men noen som er store går ned i seg selv,mens andre blir bare større. Ikke bruk energi på bekymringer kos deg...

Livet er for kort---

klem

Skrevet

Som jeg skulle ha skrevet det du skriver selv, ang vekt, men jeg venter tvillinger da og i uke 18. Hadde en startvekt på ca 95 og har gått ned 1-2 kilo til nå. Merker at kvalmen ikke er så intens lengere og er redd kiloene skal komme på i rekordfart. Jeg har et mål og ønske om at jeg skal klare å gå opp så lite som mulig, ikke at jeg skal slanke meg, men styre unna sukker/snop, spise grovt og grønt ofte og lite i gangen. Så gjennstår det bare å se om jeg klare dette da. Målet er å veie meg tre ganger i uka for å ev passe på et kjempe opprykk. Det er motiverende å ha kontakt med andre som er redd, sliter med det samme, så hører gjerne fra deg om hvordan det går=)

Skrevet

Til wonder:

Jeg har også sluttet å røyke, men har likevel gått ned i vekt. Dette er helt uvanlig for å være meg. Har to barn fra før der jeg har gått opp 20 og 30 kg. Kjenner jeg har litt panikk i forhold til vekta denne gangen altså.

Skrevet

Gratulere med slutte RØYKE...Well done av oss=)))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...