Gå til innhold

Sushi fra Deli de luca??

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad i sushi, men har vært veldig skeptisk til å spise det under graviditeten. Jeg har kun spist det en gang på en restaurant, hvor de forsikret meg om at fisken hadde vært frosset, og at det derfor ikke var noen bakterier. Men hva med sushi fra Deli de luca? Er det trygt å spise den? Den lages visst fersk hver morgen, men vet ikke om fisken har vært frossen. Noen som vet/ har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441512-sushi-fra-deli-de-luca/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

sushien fra deli delluca blir laget av restauranter som er pålagt å fryse ned fisken før produsering, men jeg ville heller kjøpt meg et brett fersk sushi fra en take away reataurant om det finnes der du bor.

du kaster bort pengene om du vil ha god sushi, på å kjøpe fra deli de luca, hvor brettene gjerne blir stående i opptil tolv timer før de ev. kastes...

om det koster ca 70 kr på deli de luca kan du få nesten dobbelt så mye fersk GOD sushi på en takeaway.

jeg spiste sushi med god samvittighet minst en gang i mnd under første svangerskap, men roet det ned litt under ammeperioden da det ofte virker hardere inn på morsmelken, og kan gi mageknip hos babyen..

spis og kos deg, (selvfølgelig alt med måte!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...