May-juli07+mai09 Skrevet 23. januar 2009 #51 Del Skrevet 23. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente * -5.Juni *Lillemor - Jente - Ingeborg ) * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt * -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? * -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni * -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 teomo Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139504835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 23. januar 2009 #52 Del Skrevet 23. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente *hellokitty_03+21uker-gutt-alexander * -5.Juni *Lillemor - Jente - Ingeborg ) * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt * -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? * -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni * -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 teomo Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139506134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madam-mim Skrevet 23. januar 2009 #53 Del Skrevet 23. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente *hellokitty_03+21uker-gutt-alexander * -5.Juni *Lill emor - Jente - Ingeborg ) * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt * -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? * -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni * -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente *ninen84- jente:) -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139508150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unni med 2 under 2 Skrevet 23. januar 2009 #54 Del Skrevet 23. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente *hellokitty_03+21uker-gutt-alexander * -5.Juni *Lill emor - Jente - Ingeborg ) * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle *Unni - får gutt nr. 2 - Max? * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt * -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? * -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni * -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente *ninen84- jente:) -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139508382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 24. januar 2009 #55 Del Skrevet 24. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente *hellokitty_03+21uker-gutt-alexander * -5.Juni *Lill emor - Jente - Ingeborg ) * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle *Unni - får gutt nr. 2 - Max? * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt *Totentrollet - Jente :-) -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? * -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni * -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente *ninen84- jente:) -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139511853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martma Skrevet 24. januar 2009 #56 Del Skrevet 24. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente *hellokitty_03+21uker-gutt-alexander * -5.Juni *Lill emor - Jente - Ingeborg ) * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle *Unni - får gutt nr. 2 - Max? * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt *Totentrollet - Jente :-) -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? * -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni *Martma, gutt til min store overraskelse, navn har vi ikke funnet enda! -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente *ninen84- jente:) -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 Totentrollet_venter jente nr 2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139512307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantera7 Skrevet 24. januar 2009 #57 Del Skrevet 24. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * Pantera7 - venter jente - navn ikke bestemt enda * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente *hellokitty_03+21uker-gutt-alexander * -5.Juni *Lill emor - Jente - Ingeborg ) * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle *Unni - får gutt nr. 2 - Max? * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt *Totentrollet - Jente :-) -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? * -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni *Martma, gutt til min store overraskelse, navn har vi ikke funnet enda! -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente *ninen84- jente:) -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 Totentrollet_venter jente nr 2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139513018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
på overtid og super klar=) Skrevet 26. januar 2009 #58 Del Skrevet 26. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente *hellokitty_03+21uker-gutt-alexander * -5.Juni *Lill emor - Jente - Ingeborg ) * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle *Unni - får gutt nr. 2 - Max? * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt *Totentrollet - Jente :-) -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? *mamma til 1 snart2: jente=)gutt fra før..emma eller sara=) -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni * -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente *ninen84- jente:) -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139522050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #59 Del Skrevet 26. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * -1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) *Lissi43år - gutt; Alexander Christiano -2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage -gutt-? * Marie82- Jente - Sofie * TM07 -tror det er ei jente * -3.Juni * Salsa-i-Oslo-74, gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita, venter gutt * -4.Juni *mvmeeren-jente *hellokitty_03+21uker-gutt-alexander * -5.Juni *Lill emor - Jente - Ingeborg ) *Inebo - Jente - Mathilde * -6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * -7.Juni *Lykkeby - Gutt *Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * -8.Juni *Mini.Juni09! - jente! Aurora/Ava/Hedda *Lesehesten venter nr 2, kjønn ukjent, navn ikke klart * -9.Juni *Miss Fat- Jente - Marte *baby på vei - jente - vet ikke ennå *Guro_85- gutt- Jesper. * -10.Juni *Flaffas-gutt-Theo el Teo:) *cathy-gutt-nikolai eller andreas nikolai;) *godegodemamma-jente- Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Knaskje? *ei prinsesse på vei?- vet ikke kjønn- Elias eller Ragna-Mathea *Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? -11.Juni *Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) *ladymaren venter gutt *May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi -12.Juni *Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * -13.Juni * -14.Juni * -15.Juni *Smiley82-Jente-Marielle *Unni - får gutt nr. 2 - Max? * -16.Juni *Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) *Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag -17.Juni *Sunnmøringen - Gutt *Totentrollet - Jente :-) -18.Juni *Jomfrumaria:-) Jente, Nicoline? *mamma til 1 snart2: jente=)gutt fra før..emma eller sara=) -19.Juni * -20.Juni * -21.Juni * -22.Juni * -23.Juni *Jettemor, Jente: Marikke -24.Juni ***micke**, vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * -25.Juni *mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt *teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. -26.Juni *Solstråle77 - jente *ninen84- jente:) -27.Juni * -28.Juni *-mamma til to, venter en gutt-Benjamin? -29.Juni * -30.Juni *MammaOgLukasOgSpiren Juni09 mamma til 1snat2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139522807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 26. januar 2009 #60 Del Skrevet 26. januar 2009 - 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * - 14.Juni * - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag * - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * - 21.Juni * -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke * - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. * - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 * Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139523441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni prinsesse Skrevet 26. januar 2009 #61 Del Skrevet 26. januar 2009 - 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * - 14.Juni * - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag * - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * - 21.Juni * -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke * - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139523717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma 77 Skrevet 26. januar 2009 #62 Del Skrevet 26. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * - 14.Juni * - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag * - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * - 21.Juni * -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke * - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139523759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minjunibaby Skrevet 26. januar 2009 #63 Del Skrevet 26. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * - 14.Juni * - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * - 21.Juni * -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke * - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139523856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ma20 Skrevet 26. januar 2009 #64 Del Skrevet 26. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni * - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * - 21.Juni * -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke * - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139524225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkensnurp Skrevet 26. januar 2009 #65 Del Skrevet 26. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni * - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke * - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139524713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idaen84 Skrevet 27. januar 2009 #66 Del Skrevet 27. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni * - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke * - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139530712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellabella-79 Skrevet 27. januar 2009 #67 Del Skrevet 27. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke * - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139530893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanessa89 Skrevet 27. januar 2009 #68 Del Skrevet 27. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente * - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke *vanessa89 - gutt - Oliver - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139531254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
theresitah Skrevet 31. januar 2009 #69 Del Skrevet 31. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente *Theresitah - Jente - Lilje-Marie - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke *vanessa89 - gutt - Oliver - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139555501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepromp blir storesøster Skrevet 31. januar 2009 #70 Del Skrevet 31. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente *Theresitah - Jente - Lilje-Marie - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * Første gang-81- jente- har en liste med ca 20 navn, men vi blir ikke enige.... - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke *vanessa89 - gutt - Oliver - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139555956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella12 Skrevet 31. januar 2009 #71 Del Skrevet 31. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente *Theresitah - Jente - Lilje-Marie - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * Første gang-81- jente- har en liste med ca 20 navn, men vi blir ikke enige.... - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) * Elin&lille Tobias - gutt som skal hete Tobias - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke *vanessa89 - gutt - Oliver - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139556273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cmoi Skrevet 31. januar 2009 #72 Del Skrevet 31. januar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente *Theresitah - Jente - Lilje-Marie - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * Første gang-81- jente- har en liste med ca 20 navn, men vi blir ikke enige.... - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) * Elin&lille Tobias - gutt som skal hete Tobias - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * cmoi-Gutt - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke *vanessa89 - gutt - Oliver - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni * - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139558790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
camillaj81 Skrevet 1. februar 2009 #73 Del Skrevet 1. februar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente *Theresitah - Jente - Lilje-Marie - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * Første gang-81- jente- har en liste med ca 20 navn, men vi blir ikke enige.... - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) * Elin&lille Tobias - gutt som skal hete Tobias - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * cmoi-Gutt - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke *vanessa89 - gutt - Oliver - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni *camillaj81-vil ikke vite kjønn-kanskje det blir Ludvik eller Martine?? - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139560547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimoya Skrevet 1. februar 2009 #74 Del Skrevet 1. februar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente *Theresitah - Jente - Lilje-Marie - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * Første gang-81- jente- har en liste med ca 20 navn, men vi blir ikke enige.... - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) * Elin&lille Tobias - gutt som skal hete Tobias - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * cmoi-Gutt - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke *vanessa89 - gutt - Oliver - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... *Minimoya venter i spenning på babyen (-vi vet ikke om det blit gutt eller jente..) - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni *camillaj81-vil ikke vite kjønn-kanskje det blir Ludvik eller Martine?? - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139561526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinesis4 Skrevet 12. februar 2009 #75 Del Skrevet 12. februar 2009 31. mai * Hemmeline, venter gutt (tillater meg å holde meg på juniklubben selv om termin ble flyttet til 31mai på ul, siden jeg har vært her fra begynnelsen og trives så godt her:) * - 1. Juni * Frøken Elin - Jente - Julie (Tror vi det blir...) * Lissi43år - gutt - Alexander Christiano * - 2.Juni * lillesolsikke m/prinsen i mage - gutt - ? * Marie82 - Jente - Sofie * TM07 - tror det er ei jente *Theresitah - Jente - Lilje-Marie - 3.Juni * Salsa-i-Oslo-74 - gutt * mamma91 - gutt - Tobias? * Moirit, Gutt - Theodor * Emarita - venter gutt * - 4.Juni * mvmeeren - jente * hellokitty_03+21uker - gutt - alexander * - 5.Juni * Lill emor - Jente - Ingeborg ) * Inebo - Jente - Mathilde * - 6.Juni * baby^i^juni - Jente - Frida * Selbubabyjuni09 - Gutt - Oskar Engebret <3 - 7.Juni * Lykkeby - Gutt * Mamma Mø venter nr 2 - gutt! * juni 09 - gutt - ? * - 8.Juni * Mini.Juni09! - jente! - Aurora/Ava/Hedda * Lesehesten venter nr 2 - kjønn ukjent - navn ikke klart * - 9.Juni * Miss Fat - Jente - Marte * baby på vei - jente - vet ikke ennå * Guro_85 - gutt - Jesper * Første gang-81- jente- har en liste med ca 20 navn, men vi blir ikke enige.... - 10.Juni * Flaffas - gutt - Theo el Teo:) * cathy - gutt - nikolai eller andreas nikolai;) * godegodemamma - jente - Oda kombinert med et annet navn, Kristine, eller Marie Kanskje? * ei prinsesse på vei? - vet ikke kjønn - Elias eller Ragna-Mathea * Amelia*GuttOkt06+juni09* - Gutt - Simen eller Elias kanskje? * - 11.Juni * Pike 27 <3 Nikko & lille tulla <3 - jente - Sunniva eller Christiane (?) * ladymaren venter gutt * May venter en liten gutt, som skal hete noe på M tror vi * - 12.Juni * Christine80 - vi ville ikke vite kjønnet - både guttenavn og jentenavn har vi klart * - 13.Juni * Ma20 venter gutt - 14.Juni *Ellabella-79-gutt:) * Elin&lille Tobias - gutt som skal hete Tobias - 15.Juni * Smiley82 - Jente - Marielle * Unni - får gutt nr. 2 - Max? * - 16.Juni * Juni baby :-) - jente - Lilly (Olava) * Fruktvann - Gutt - trenger navneforslag *minjunibaby -gutt- har ikke bestemt navn enda - 17.Juni * Sunnmøringen - Gutt * Totentrollet - Jente :-) * cmoi-Gutt - 18.Juni * Jomfrumaria:-) - Jente - Nicoline? * mamma til 1 snart2 - jente=)gutt fra før.. - emma eller sara=) * - 19.Juni * - 20.Juni * Frøkensnurp - vet ikke - vet ikke - 21.Juni * Idaen84 - Gutt? -22.Juni * - 23.Juni * Jettemor - Jente - Marikke *vanessa89 - gutt - Oliver - 24.Juni ***micke** - vi får visst en gutt! kan si vi ble tatt på senga!! * - 25.Juni * mamman til Lukas venter jente, og tenker på Selina som navn, men ingenting er bestemt * teomor, Får en baby. Vurderer kombinasjoner med TE, har klart både gutte og jentenavn. *Venter juni prinsesse (tidl M05008) fikk da se en super liten jente, men sliter med navn... *Minimoya venter i spenning på babyen (-vi vet ikke om det blit gutt eller jente..) - 26.Juni * Solstråle77 - jente * ninen84 - jente:) * - 27.Juni *camillaj81-vil ikke vite kjønn-kanskje det blir Ludvik eller Martine?? - 28.Juni * -mamma til to - venter en gutt - Benjamin? * - 29.Juni * SkumGummi venter en liten jente, tenker på Emilia men ingenting er bestemt. * - 30.Juni * MammaOgLukasOgSpiren Juni09 * mamma til 1snat2 *mamma 77 var på ultralyd idag alt sto bra til, men vi vil ikke vite kjønnet før fødselen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139441511-liste-med-ul-termin-kj%C3%B8nn-og-evt-navn/page/3/#findComment-139626709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå