Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei Jeg synes ikke det bør være mulig å søke på nick for å finne ut hva denne personen har lagt inn innlegg om tidligere. Man kan få veldig mye informasjon om denne personen ved å gjøre dette, litt for mye etter min mening. Jeg synes heller ikke at det bør være mulig å søke på google etter innlegg på dinbaby. Det burde vært kun for medlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Del Skrevet 14. januar 2009 Mening mottatt:) Dette er et tema som er oppe til diskusjon. Men i utgangspunktet må alle være varsomme med hva man skriver/legger ut osv på internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 14. januar 2009 #3 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er greit å finne igjen sine egne innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 14. januar 2009 #4 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei! Dette er ikke egentlig noe vi kan styre, for det er slik det foregår på hele nettet. Vi kan ikke påvirke googles søkemotor. Når det gjelder vår egen søkemotor har vi valgt å ikke legge inn mulighet for å søke på nick spesifikt. Det er imidlertid mulig å finne de enkelte nickenes innlegg ved å legge gåsetegn på hver side av ordet. Dette muliggjør ikke å finne innlegg fra samme person som benytter seg av flere nick, det er bare innlegg som er lagt inn av nicket som kan finnes. Har vedkommende brukt anonym som signering vil ikke disse innleggene komme opp. Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå