UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Rydder på loftet...ellers må de jo bare kastes??? 90-tallet og utover-
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2009 Tar fretex i mot det? eller er det søppel for de og tryu?! *bære ned mere...*
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Tviler på at fretex vil ha det, men det finnes jo slike bruktbutikker der du kan levere inn gamle blader og få andre (gamle) i stedet... Og så selger de de... Er ikke sikker på om de tar alle mulige blader da, eller om det bare er tegneserier o.l. Jeg hadde nok kasta de i søpla..
* 5 om dagen * Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 jeg gir bort gamle blader til svigermor jeg,for hun kjøper ikke selv. ikke løser jeg kryssord,og ikke river jeg ut matoppskrifter,så hun har mye å se på, og litt tidsfordriv,etter lange dager på jobb...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Lever de på alders og sykehjem, på demens avd, de husker jo best fra den tiden......
line_n & sara Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 hva slags blader er det? har samboer som er kunstner, og trenger ofte ukeblader eller lign.. send en pm, så kan jeg høre med han, om han trenger noe for tiden..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2009 Mag, in-side, det nye og kk stort sett. Tegneseriene beholder jeg selv =) Nei, er vel kanskje like greit å kaste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå