Gå til innhold

Avlastningshjem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor dytte opp et gammelt innlegg bare for å skrive en sånn kommentar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BV sin oppgave er og hjelpe barn, det beste for barna er selvsagt og få til en løsning der barna kan være mest mulig hjemme. Det er det BV helst vil få til, og er det sånn at man kan være en god forelder feks 80% av tiden dersom man får 20% avlastning, men ikke klarer og være en god forelder 100% av tiden, så er det helt riktig og ta kontakt med BV.

Det er ikke sånn at de prøver og ta barn bort fra foreldrene. Det skjer bare der det er snakk om grov uaktsomhet, og det ikke er noen mulighet for og hjelpe barna til og ha det godt hjemme.

Føler du at du trenger hjelp, så gå i dialog med BV, fortell dem hvordan du har det og hvordan du føler, og ikke bry deg om nedlatende komentarer. Noen trenger hjelp periodevis i livet og det er ikke flaut og spørre om det.

Skrevet

hehe beklager, jeg glemte at jeg var på eldgamle tråder ;))))

Skrevet

Jeg har 4 barn alene uten avlastning fra noen far.

Skrevet

Har tenkt en stund på å bli avlastningshjem og eller beredskapshjem, men med tre barn selv så er det ikke en rask avgjørelse å ta syns jeg. Mange ting som skal vurderes.

Kunne absolutt tenkt meg å stille opp for andre som ikke har så mye støtte rundt seg noe jeg har egen erfaring med selv...ikke hatt noe støtteapparat rundt meg, men klart å oppdra mine egne barn til noen fine unger...:) (Nå er jeg vel litt partisk,men ser også at jeg kunne gjort noen ting annerledes men likevel...fine unger som oppfører og klarer seg bra.)

Lurer veldig på hva andre med erfaring fra dette mener om denne jobben...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...