Gå til innhold

indre østfold/østfold, anyone??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha :) sant sant:) jeg er opprinnelig fra oslo, da. flyttet hit da vi fikk barn, for mannen min er fra østfold... tok litt tid å bli vant til det, men nå synes jeg det er greit her:)

hva driver dere med på fritiden? er ikke akkurat flust av ting å gjøre her:)

Annonse

såpass ja.. det er litt forandring det. fra storby og over til slitu:) Jeg syns det er greit derimot å jobbe i oslo, men kunne aldri ha bodd der. Fritiden min går til å være i stallen. Har en hest som jeg har vært eier til i snart 8 år, men skal sette han bort på för, så fort jeg får en som passer til han

ja, obs er jo faktisk ikke så ille, blitt veldig fint der nå:)

jobber i oslo, jeg og, men er hjemme med fødselspenger, grunnet "farlig" yrke.... malermester...

det blir veldig lange dager innimellom..

når i juli har dere termin?

og hva jobber dere med?

fritidsinteresser??

nå bare spør jeg litt her :)

jeg har og en datter på fem år som går i edwin ruud barnehage..

hest høres gøy ut, men jeg må innrømme at jeg synes de er veldig store ;)

Sorry.. Har ikke hatt tid til pc på noen dager.

Men skjønner godt da at du er hjemme da ja. Er ikke en passende jobb under graviditeten.

Jeg har termin 28 juli, men skal på ultralyd i midten av feb så får vel en ny termin dato... Hmm

Jeg jobber som teamleder på callsenter i oslo. Jobber for tiden bare 50%, men det er fordi jeg blir fort sliten.

Fritidsinteresser som jeg har er da hest. Det er det eneste jeg har tid til for tiden:)

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har termin 14 juli! Den kan bli flyttet på UL neste onsdag.. spennende å se. :o)

Når har dere andre her termin? Barn fra før? Skal dere føde på fredrikstad? Jeg skal til riksen denne gangen.

Jeg syntes magen vokste veldig fort denne gangen og jeg har vært mye dårligere enn sist.. da var jeg ikke dårlig i det hele tatt. Så tenkte jo tanken at det kunne være to, men regna med at det var jeg som var litt overnervøs. At det rett og slett bare kunne være at jeg var heldig med formen sist. Men neida! Etter ca 1 sekund med UL så jeg det, og jordmor spurte om vi så det samme som hun.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...