Mama B Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 .. har pvød mor&barn timene deres? Finner ingenting på nettsidene deres om hvordan timene er lagt opp. Noen som har prøvd de?? 4 mnd siden fødsel, og har ikke vært på trening siden juni pga bekkenløsn før fødsel. Er skeptisk til å gå på mor&barn dersom det er mye hopp og sprett og veldig hard kondistrening. Vil starte rolig og føle at jeg mestrer..;-) Anyone?
Mama B Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2009 prøvd er kanskje rettere enn pvøvd...;-D
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Yes, har prøvd de! Hadde med datteren på timene der i høst. Var ikke noe harde nei, synes nesten det kunne bli litt for lett noen ganger.. Og jeg var ikke i topp form da altså. Ble så jeg gikk på noen andre timer i tillegg, for å få den treningen jeg ville ha, for jeg syntes nesten det ble litt tamt til tider. Men koselig å ha med babyen da. Når hun begynte å krabbe og forstyrret de andre ble det mindre og mindre deltakelse på timen for vår del da. Synes det ble så forstyrrende å renne etter henne så hun ikke plutselig var på stepen til de andre.. Men har du hatt bekkenplager osv, kan det jo være at du synes timene er topp da, og at de passer deg bra. Jeg hadde ikke det, så derfor ble det nok litt for snillt for meg. De har jo lagt disse timene til rette for nettopp dette. Og kjenner du at du når grensen, er det bare å tilpasse det litt selv. Du kan også bare ta en ammepause eller noe om du skulle føle for å ha en unnskyldning for å puste ut, hehe!
Mama B Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Hehe:-) Takk for tilbakemelding. Brukte det forresten å være mange folk på timen? Sånn at man må komme lenge før for å få plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå