Musemor med tre søte små Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Fikk en pille på sykehuset i går. Skal ta de 4 andre i morgen tidlig, etter at gutten er levert i barnehagen og mannen har kommet hjem igjen. Tror ikke jeg kommer til å sove mye i natt.
J -76 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Huff! Har du fått smertestillende? Skal tenke på deg!
Musemor med tre søte små Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Har fått en dobbel paralgin forte jeg skal ta sammen med de 4 + pinex forte jeg skal ta etter behov. Det bare føles så jævlig urettferdig, først få beskjed om at babyen er død, og så må igjennom en slik behandling. Vet egentlig ikke hva jeg er redd for, smertene eller det å innse at jeg har mistet. Føles på en måte feil å ta disse pillene, selv om jeg vet det må ut, føles det nesten som en abort. Jeg vet det er teit å føle slik, men slik er det bare...................
lissi33 Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Om du leser dette før i morgen så anbefaler jeg deg å vente med å ta smertestillende til du kjenner du begynner å få vondt. Jeg fikk ikke vondt for flere timer etterpå, og da har du kastet bort tabelettene. Jeg skjønner hva du går gjennom nå, jeg satt å grein hele nyttårsaften fordi jeg gruet meg å ta pillene 1 nyttårsdag. Det var rier, og det var vondt, men gikk bra! Bra og bra.. jeg måtte ta en runde nr to fordi det ikke funket, og var gjennom utskrapning i går fordi ingenting kom ut. Om dette funker på deg vil du være glad fordi du slipper utskrapning, om det ikke funker så føler man at det er bortkastet. Sørg for å få kontroll, så fort som mulig slik at du får gjort noe om det fortsatt ligger igjen. Jeg gikk til uke 13, babyen døde i uke 6. Tenk når du er ferdig med dette så kan vi prøve på nytt Må bare tenke positivt. Babyen hadde ikke livets rett dessverre, og du er heldig som har et barn å trøste deg med. Klem og lykke til i morgen! Oppdater gjerne om du har lyst
lissi33 Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Om du leser dette før i morgen så anbefaler jeg deg å vente med å ta smertestillende til du kjenner du begynner å få vondt. Jeg fikk ikke vondt for flere timer etterpå, og da har du kastet bort tabelettene. Jeg skjønner hva du går gjennom nå, jeg satt å grein hele nyttårsaften fordi jeg gruet meg å ta pillene 1 nyttårsdag. Det var rier, og det var vondt, men gikk bra! Bra og bra.. jeg måtte ta en runde nr to fordi det ikke funket, og var gjennom utskrapning i går fordi ingenting kom ut. Om dette funker på deg vil du være glad fordi du slipper utskrapning, om det ikke funker så føler man at det er bortkastet. Sørg for å få kontroll, så fort som mulig slik at du får gjort noe om det fortsatt ligger igjen. Jeg gikk til uke 13, babyen døde i uke 6. Tenk når du er ferdig med dette så kan vi prøve på nytt Må bare tenke positivt. Babyen hadde ikke livets rett dessverre, og du er heldig som har et barn å trøste deg med. Klem og lykke til i morgen! Oppdater gjerne om du har lyst
Curly-mor :) Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Kjenner godt til den følelsen der *trøste på* Men du får se på det sånn at det er en måte å hjelpe kroppen på, den må jo i gang igjen. Klem
Musemor med tre søte små Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2009 Takk jenter, sitter nå å venter på at mannen skal kommer tilbake etter å ha levert i barnehagen. Så skal jeg ta dem. Skal tilbake på Ahus om en uke for sjekk. Håper alt er ute da
Curly-mor :) Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Krysser fingre for at det går kjempegreit! Men et lite tips.. Ligg i 2 timer etter at du har tatt de! Det funka greit på meg hvertfall. Lykke til! Klem
VinterSol+2 Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 uff, vet alt for godt hva du går igjennom nå. det er fælt, og jeg syns det var grusomt å ta de pillene. da er det så endelig. også det å gjøre det selv, alltid et "tenk hvis" i hodet. men det er ikke noe tenk hvis, -og hvis ikke du tar de tablettene, så vil du bli syk. du er jo på mange måter heldig som kan gjøre dette hjemme hos deg selv, jeg måtte gjøre det på sykehuset, fordi jeg var så langt på vei. Pass på å ta det med ro noen dager da! (jeg syns ikke det var så vondt at jeg trengte smertestillende heller, så håper du venter med å ta de, til du føler at du trenger de!) godt at du har sambo sammen med deg nå. det trenger du. har du fått noe å sove på til kvelden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå