Gå til innhold

Er det håp for ammingen?? Trenger desperat svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var akkurat innlagt på Haukeland i 3 dager med alvorlig brystbetennelse i det høyre brystet,var syk fra Onsdag til Mandag.Før jeg ble lagt inn sov jeg bare,og klarte ikke å amme på det syke brystet,kun det friske.Prøvde å tømme det med pumpe,men det tettet seg,fikk ikke noe ut.

Ble lagt inn,og fikk intravenøs medisin,spurte om å få låne brystpumpe og dagen etter fant de en jeg kunne låne.pumpet det friske brystet.Og prøvde etter hvert det syke,men det var enda tett.Siste dagen fikk jeg pumpet 50 ml fra det.

Nå når jeg kommer hjem føler jeg at de er tomme begge to,at det bare er nok til 1 måltid i de og at det ikke er nok.

Noen som har jobbet seg opp derfra??

Takker for alle svar,er desperat her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke vært igjennom det du har, men vil bare si at jeg føler med deg og håper at melka tar seg opp igjen!!

Du må kanskje gi tillegg nå til å begynne med, men det kan godt være du klarer å jobbe deg opp igjen hvis du ønsker det. Begynn med å amme og fyll på med flaske. Du kan godt amme så ofte som hver halvannen time, det ble jeg anbefalt da jeg skulle jobbe opp melka.

Lykke til ;)

Skrevet

Takk for det =)

ammet annenhver time før dette,hadde en sulten liten gutt,men han tar flasken fint også da heldigvis =)

Skrevet

Må være forferdelig å bli så syk av brystbetennelse, har hatt vanlig brystbetennelse og det var vondt nok!!

Synes der kjempetøff som ikke gir opp hele amminga! Godt at gutten din tar flaske også;) Her har snuppa fått sin 1 flaske ikveld. Har vært urolig om kveldene de siste dagene og har tenkt at det var magen. I dag prøvde jeg med mme og det gikk ned på høykant og så sovnet hun tvert! Var nok sulten ja! Får prøve å amme litt oftere jeg også og få opp melka!

Skrevet

Lykke til til både deg og meg med å øke melken =)

Skrevet

Da jeg strevde sa helsesøster til meg at det ikke var uvanlig at man kunne øke produksjonen til fullamming hvis man fortsatt bare har melk, men at det er hardt arbeid. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...