mei&mi + marcus :) Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Kjente at migrenen var på vei. Måtte ta Imigran nesespray.. Så nå kan jeg ikke amme på 8(!!) timer! Lurer på hvordan natten blir når jeg pleier å bli brukt som smokk! Når er det lurt å pumpe seg?? Og hvor mange ganger så ikke jeg ødlegger noe produksjon her?? Han fikk mat sist for snart 2 timer siden, ser han begynner å våkne nå, er nok straks sulten igjen. Siden han skal få noen flasker mme er det lurt å ta malt i ivertfall en flaske?? Hadde nettopp fått orden på magen sin etter at han fikk mme før helgen... Har litt dårlig samvittighet her nå, men det fristet ikke akkurat med et anfall heller.... dritt altså...
Frøken Freken Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg ville ha pumpet i samme frekvens som du ammer. Gi gjerne litt malt i feks annenhver mme-flaske. Ikke ha dårlig samvittighet, din helse og velvære er superviktig for at han skal ha det bra, dette kommer nok ikke til å ha negative konsekvenser for gutten din!
MissJ Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Uff, føler med deg. Sliter selv med migrene. Og snuppa mi er ikke noe glad i flaska heller. Men når jeg må ta medisiner, så pleier jeg å sørge for at jeg ammer, evnt pumper ut det jeg har før jeg tar medisinene. Passer også på å ha ett lite lager med mm i fryseren, da hun får vondt i magen av mme. Så pumper jeg meg etter 4 timer. Trenger ikke pumpe ette 8, da er melken din ren. Malt har jeg dessverre ingen erfaring med. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå