Gå til innhold

Hvilken type pose har du i vogna til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har voksipose (er det classic den heter? den med knyting hvertfall...). Den er stor og tung, men som nevnt over - går jo ikke å bærer på den! Den er veldig varm og god, og vi er hvertfall veldig fornøyd med den:)

Men, kommer nok litt an på hvor du bor. Jeg ville ikke kjøpt den om det ikke blir noe særlig kaldere enn minus to... da er det nok lettere (og billigere) å kjøpe en mindre pose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en nærmere 30 år gammel lammeskinnspose jeg har ftt låne av tanta mi. Den har alle mine fettere og kusiner hatt, samt mammas barn =) den er såååå god og varm!! helt amazing:D og så er den sjikkelig søt :)

Skrevet

Hei vi har en voksi pose, den vanlige.. Veldig fornøyd med den hittil... Får håpe jeg slipper å vaske den da ;)

Også en bozz termo pose til varmere dager:) (høst/vår)

Skrevet

Vi har en Artlander maxiflex dunpose med lammeskinn i.

Kjempefornøyd med den :)

Skrevet

Jeg har en håndlaget villsaupose fra telemark. utrolig tilfreds.hun som lager dem, selger dem på finn

Skrevet

Jeg har en håndlaget villsaupose fra telemark. utrolig tilfreds.hun som lager dem, selger dem på finn

Skrevet

Har Odenwalder lammy xl og er veldig fornøyd med den. Det virker som om de fleste er fornøyde med vognposene sine, så da er det ikke så riski å velge, kanskje?

Skrevet

Mange flotte forslag, og veldig bra at noen tvillingmammaer/mammaer med to tette svarte :)

Får lete litt videre i jungelen og se hva som er plass til i en søskenvogn :)

Skrevet

Tror ikke jeg fikk frem hva jeg mente å det beklager jeg...:)

Ble opprørt når jeg så at du forsto det jeg skrev på en annen måte,beklager igjen altså.. Jeg tenkte du kanskje ikke hadde fått med deg den testen ser du.. Så tenkte jeg når du svarte du hadde sett den at du ikke så at de hadde testen den for andre ting også en kun brann..

Jeg skulle bare si at jeg syntes det var tåpelig at de reklamerte veldig ang. det med brann for denne posen.

For det skal jo enn del til for at den kan ta fyr som du sier.

Som sakt så står en ikke å røyker over en å holder seg unna bål ol så kan gjøre at posen kan ta fyr.

Beklage igjen,var ikke noe stykt jeg ment/skrev

å jeg har den Mucki posen som er uten dun å som var brannfarlig,men det tenker bryr jeg meg lite om egentlig.

Lykke til med letingen å håper du forsto nå at jeg ikke mente noen ting "vondt" med det jeg skrev. Ha en fin kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...