Gå til innhold

Har saa veldig vondt i beina og i nederste del av ryggen.BEKKENLOSNING

puttegullet

Anbefalte innlegg

Dette er mitt tredje sv.skap og jeg har aldri hatt det saa vondt for. Har 2 barn paa 4 og en paa 3. De vakner opp om natten og jeg har problemer med aa sovne igjen. All bevegelser er vonde. Er 100% sm. Tviler paa om jeg kommer meg ut i jobb igjen. Kjenner at det straaler nedover i beina. Er bare 22 uker paa vei saa dessverre er det en lang vei aa gaa enda. Klarer nesten ikke aa gaa paa tur pga smerter og jeg som ikke vil legge paa meg saa mye. uff. Dagene kan vaere langsomme til tider...

Fortsetter under...

dette er mitt første sv.skap. og jeg sliter med vondt i korsryggen ,halebenet og strålinger ned over i bena.. jegger 100% i barnehage og etter jobb ligger jeg strekk ut.. har så vondt for å bevege meg.. har ikke fått spurt legen om va dette kan være.. liker ikke å mase på legen. om natten når jeg skal opp på toalettet virker det som det knekker i bena. hm vanskelig å forklare.. er uke 14 +5 . så er ikke langt på vei heller..

jaja følte bare for å skrive dette en plass.. liker ikke å klage om det.. jaffal ikke til sambo, føler meg som en sytekopp..

Hei anonym!

jeg har det likedan men er bare 7+2 og er 50 % sykemeldt nå men blir vell 100% om en uke tror jeg, det virket på legen min som om jeg nok ikke kom til å jobbe fult igjen, Jobber foresten på bensinstasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...