Bethenc Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei jenter, Etter en tid med "ferie" er det da i gang igjen. Har vær i kontakt med Danmark og de har sendt behandlingsforløp og resepter ti oss og vi ska avgårde og ta blodprøver hos dr. lunde i larvik til mandagen. Er så spent på hvilken medisiner og hvordan behandlingsforløpet blir. Vi skal på Ciconia i Århus. Noen med erfaring eller lignende? Personlig må jeg si at informasjonen og tilbakemeldingene er noe helt annet der enn her hjemme, Noen andre som skal? Noen som har noen hotell å anbefale? Håper det står bra til med dere kjente og nye:) Bethen
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hei.. se på denne linken... http://stayinaarhus.dk/foto.htm Jeg har bodd hos dem alle 3 gangene vi var på ciconia.. noen ligger i byen, mens andre ligger rett ved sykehuset.. billig og bra. Vi synes det var deilig å ha en liten leilighet når prisen var så fin, mener vi betalte 2500 kr for 5 dager. Og da hadde vi også internett linje. Kjekt å ha når man ligger der i senga hehe jeg gjorde iallefall det etter uttak.. Ellers så var de utrolige koselige der nede. Men det jeg synes var dårlig var at jeg fikk det samme opplegget med medisiner osv selv om det ble mislykket og jeg mistet.. synes de kunne se litt på hva vi kunne gjøre anneledes hvis du skjønner. Jeg fikk aldri fryse egg noe jeg også synes var så rart da jeg hadde så mange egg.. Men første forsøk i porsgrunn fikk jeg fryse egg og gikk på annen medisin, jeg blandet menopur og gonal f.. mens i danmark var det kun gonal f alle 3 gangene. Men mange som også har lykkes der nede så stå på!! og jeg ønsker deg alt godt på veien, og god tur med båten, jeg satte alle mine eggløsningsprøyter på båten hehe.. Er jo selv fra Larvik. Jeg skal krysse fingre og alt for deg nå, og at du lykkes, det fortjener du virkelig nå!!!! Hvis du lurer på noe mer kan du bare sende meg PM... kleeeem
Leah_85 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hei Bethen:) Ser du skal behandles på Ciconia. Jeg fikk høre at der trengte man ikke å være gidt eller ha bodd sammen med samma adr i 2 år. Bare lurte på hva de sa om dette til deg som har vært i kontakt med de? Vi har vært sammen i 2 år nå, men ikke hatt samme adr.. Så er litt redd for at det skal stoppe oss, hvis det viser seg at prøverør må til for at vi skal få et barn oxo! Ønsker deg masse lykke til
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Hei Leah.. vi hadde ikke vært samboere i 2 år eller gift men de spurte ikke om det heller.. men i porsgrunn gjorde de det, men da hadde det jo gått 2 år ) Masse lykke til begge to..
satser & vesla Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Hei. Jeg er litt nysjerrig på hvordan sprøytene dine var. Du tok både gonal f og menopur hvor store doser tok du? Jeg skal på tirsdag begynne på spray og deretter gå på 350ie gonal i 8 dager så er det UL. Skal ta ass. hatching på Nordica. Hvis det ikke skulle klaffe første gang håper jeg å få noe annet, som f.eks: gonal f + menopur. Får inntrykk av flere her inne at en slik blanding kan gi kvalitet og kvantitet - skjønner at det er individuelt avhengig av hormonverdiene. Så vi får se hva som skjer.... :-) Gratulerer med lillegutten, fantatisk historie :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Hei satser.. jeg har sendt deg PM.. ) Tusen tusen takk... Ja jeg har veldig troa på gonal f og menopur ) skal se at du lykkes nå, og at ass. hatching funker på deg!!!! Jeg krysser det jeg har for deg!!! Kleem
Surikaten Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Hei:o) Vi har hatt 3 forsøk på Ciconia, og på 3.forsøket satt den! Har en flott gutt på 2 år. Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen fra sykehuset. Skal i gang med søakenforsøk i haugesund nå, og jeg merker stor forskjell. På Ciconia tar de telefonen, svarer på mail umiddelbart og ringer tilbake raskt dersom det er behov! Karsten Petersen er bare helt super! Jeg ville bedt spesielt om at han skulle foreta både uttak og innsetting. Jeg hadde en annen på forsøk nr2, han likte jeg ikke noe serlig, men det er jo smak og behag da:o) De tilbyr akupunktur i forbindelse med innsetting, koster 900kr, det vil jeg anbefale. Hadde det på siste forsøk, og det gikk jo bra..) Vi lå på SAS hotellet. Er jo dyrt, men det ble ferien vår. Deilig med litt luxus når en har det litt tøft:o) Ønsker deg masse lykke til!!!
Bethenc Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2009 Hei jenter, Beklage rmed dårlig tilbakemeldinger fra meg, men nettet vårt hjemme har vært nede. Takk for bra tilbakemeldinger. Jeg gleder meg stort. Vært og tatt blodprøver i dag og fått tilbakemelding fra ciconia med behandlingsforløp og alt. Overraskelsen kom da jeg skulle endre medisiner til menopur... nytt og fremmed for meg. Også skal jeg heller ikke ha crinone, men progestan. Noen som har brukt dette? Stemmer det at jeg setter menopur med vanlig sprøyte? er liksom vant til puregon pen.. og hadde litt vanskeligheter med å komme i gang med de...hehe...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Hei.. men menopur blander du pulver og væske men ingen problem og det er sprøyte ja men det går så fint.. nålen er tynn ) Og jeg er sikker på du får bedre egg av den.... Ønsker deg lykke til med forsøket hos ciconia og jeg håper virkelig du lykkes!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå