Mor Løvehjerte Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Baby 5 mnd. gammel. Hvor mye sviskemos kan man gi? Hun smankte det for første gang i kveld og likte det kjempegodt. Ga henne 3 teskjeer. Vil ikke at hun skal flyte i bæsj heller. Hvor mye gir dere? =O)
Blue Lady ♥ Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 har selv gitt alt i fra et helt glass til et halvt glass.jeg har brukt det for hard mage på mini.men til dessert ville jeg stoppet på et halvt glass.:=)
Mor Løvehjerte Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Ja, det er pga. hard mage. Mye rart som skjer når de begynner å spise grøt. Da satser vi på at dette går bra. =O) Takk!
Blue Lady ♥ Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Til hard mage kan du bare gi.Det er ikke skadelig,begynn med et halvt glass,se om magen jobber litt bedre vis ikke gir du mere:=)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Jeg gir noen te-skjeer en gang om dagen, som regel som dessert til grøten. Noen dager sliter hun litt ekstra med magen, da er vi kanskje oppe i 1/3 glass, det pleier å få fart på sakene
Mor Løvehjerte Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 Ja, når avføringen ser ut som plastelina, får man litt hetta. Har lyst å prøve noe annet enn malt. Vi får se i morgen om 3 teskjeer gir noe resultat. Ellers skal jeg gjøre som dere sier, å gi litt mer. Hun likte det i hvert fall! Skulle tro hun hadde levd på det i et tidligere liv! Gikk rett ned! Hehe...
Reven Rappo Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Her var det virkelig full stopp og det gikk gjerne 4 og 5 dager mellom hver gang han bæsjet. Dette var etter at han hadde begynt med grøt og middag, så da skal de jo helst bæsje hver dag. Vi ga et helt glass sviske til middagsmåltidet hver dag i nærmere to uker. Da først kom magen i gang og han fikk daglig og regelmessig avføring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå