Gå til innhold

Flere som har barn som har det for travelt til å kose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en herlig sønn på drøyt 1 år som er høyt og lavt, veldig aktiv. Utrolig blid og tillitsfull, stprtrivdes i bhg fra dag 1, men ikke glad i kos og klem. Har ikke tid til å sitte på fanget. Smiler fornøyd når jeg henter i barnehagen, men løper ikke mot meg for å gi kos. Trodde alle smårollinger var glad i kos? :-( Flere med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa her i huset på 14 måneder er likedan. Hun liker ikke å sitte i fanget. Fra hun begynte å kunne røre på seg har hun vært sånn. Litt trist på en måte.

Skrevet

Jenta vår på 18 mnd har aldri vært veldig kosete (med unntak av da hun var helt liten og bare sov). Ikke tid til det. Hun kan gi raske klemmer og nuss, men ikke lenge av gangen. Synes det har blitt litt mer kosing nå som hun har blitt litt større. Kan kose i 5 minutter om morgenen, og kanskje litt når vi ser på barnetv.

Tror man må tenke på at det er helt normalt, og at det finnes mange former for kos! Jeg tenker at vi koser når vi leser bok, bader eller kiler hverandre på gulvet.

Skrevet

Kjenner meg igjen.

Det er først nå de siste månedene (han er nå 18 mnd) at han kommer og gir oss klemmer og nusser :) Det er utrolig koselig!

Ting forandrer seg hele tida. Husker jeg ble helt sjokkert første gangen han kastet seg rundt halsen min og ikke ville slippe taket og ga meg nuss på kinnet. Fikk tårer i øynene da ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...