Baby nr.2 i magen :) Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei Trenger tips på gode bøker om baby i magen som er beregnet for søsken, evt. små barn. Noen som vet?
førkja Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Då eg var lita for hundre år sidan fekk eg ei bok med Lennart Nilsson-bilder for barn. Hugsar ikkje kva den heiter, men bileta er jo flotte, da. No har vi fått ei bok gjennom Blåmann Barnebokklubb, ein slags leksikonserie. Boka heiter babyen, men handlar like mykje om svangerskapet. Fin og informativ, båe mine barn på 8 og 4 les med iver no, eldstemann fekk den då han var fire og nesten storebror.
Frk. Sol Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 "Emma får en lillebror" og "I magen bor en baby" (klaffbok). Veldig koselige bøker:) De brukes flittig her hjemme til 2 åringen.
Baby nr.2 i magen :) Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 Tusen takk for tipsene .
Beadybabe ¤mai¤ Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 uno i mammas mage kom over den på nettet nå
snartentil:) Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 "I magen bor en baby" er veldig populær hos toåringen vår!!
kropp Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 4åringen min elsker også den boka:-) Og nurket er et bøllefrø -> om babyen når den har kommet ut Nurket har bursdag -> den tredje boka om samme babyen, kjempe artige bøker alle tre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå