Gå til innhold

Hvilken bag til Teutonia Mistral 06 modell??

Anbefalte innlegg

Prøver igjen...:)

Jeg har en Mistral 06 model som jeg kjøpte som sportsvogn til nr to. Nå skal vi ha nr tre og jeg vil bruke denne vogna fra starten av. Jeg har tittet litt rundt på nettet og sett hva slags bag jeg kan ha til denne, men jeg tror jeg har tittet litt for mye for nå er jeg helt forvirret:)

Kan jeg ha hardbag?? Jeg liker ikke så godt softbagen, finnes det en eller annen bag jeg kan ha til denne vogna som kan festes godt?

Hvor får jeg så kjøpt denne?

Noen som også vet hvordan jeg får av sittetrekket?? Det er festet til en bøyle med noen runde "skruer".. Vil trekket (kalesjen og setet) bli vanntett hvis jeg impregnerer det?

Fortsetter under...

Var akkurat på Babyshop i dag for å spørre om noen ting ang min Mistral 06modell... Dama der sa at jeg burde impregnere den på nytt- så da vil det funke...

Hvordan jeg får av sittetrekket aner jeg ikke.. Har ikke hatt behov for det..

Bag: Jeg hadde hardbag fra teutonia i min vogn - den får du kjøpt hos alle forhandlerene til teutonia ( deribalnt babyshop)

Jeg skal bruke min bag denne gangen også. Syns heller ikke noe om softbagen. Når babyen vokser ut av bagen kan man kjøpe en liggeforlenger slik at det blir en sånn kant rundt fotbrettet- nesten som en bag- det har jeg tenkt å gjøre siden jeg får en sommerbaby som sikkert vokser ut av bagen i løpet av vinteren...

Jeg har en svart (fashion) hardbag med fester til vognen og alvi madrass. Den er lite brukt i fire måneder (byttet vogn). Det er den type hardbag som festes inne i sportsvogndelen ikke den delen som klikkes rett på understellet. Selger den for 600,- inkl frakt. Send en melding om du er intressert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...