tasah Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Har en liten bror i magen, Aurora Sofi skal bli storesøster Jeg og pappaen har litt forskjellige meninger, her er alternativene våre, kan dere hjelpe meg å rangere? Noah Johannes Noah Aleksander August Anders Hannes
Vannmann35 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Noah Johannes - Johannes er flott, men liker ikke Noah Noah Aleksander - Liker ingen av navnene August - fint, men litt vel likt Aurora kanskje Anders - ok, lit kjedelig Hannes - ok, men tenker "Hannes bil" etc..
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Noah Johannes Noah Alexander Disse basser best med storesøster sitt navn..
ma-85 Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Synes Johannes og Anders er fine navn. Noah synes jeg er gyselig. August er snobbete. Aleksander... Tja. Helt greit, men ikke min smak. Hannes? Har jeg aldri hørt før.
prebs Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 1.Anders - kunne brukt selv 2.August - kunne også brukt selv Begge disse er stilige til Aurora! 3.Noah Johannes 4.Noah Aleksander 5.Hannes
Vipsenmamma Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Anders er veldig fint. Johannes er ok, men litt tungt. Resten ville ikke være aktuelle for meg.
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Noah Johannes - Johannes er veldig fint, liker ikke Noah. Noah Aleksander - liker ingen av navnene August - ganske fint, men litt likt Aurora Anders - kjempefint Hannes - liker ikke den varianten, blir så jentete. JOhannes er mye finere.
atsjo Skrevet 15. januar 2009 #8 Skrevet 15. januar 2009 Liker godt Noah men syns Noah Aleksander blir litt tungt siden noah slutter på a og Aleksander begynner på a. Hannes har jeg aldrig hørt om. Var ikke spesielt fint heller desverre:/ Da er Johannes finere. Anders er greit, men litt kjedelig. Min mening da:)
Frøken Løken Skrevet 15. januar 2009 #9 Skrevet 15. januar 2009 Anders og August er ganske fine, Johannes og Aleksander er ok, Noah liker eg ikkje i det heile tatt og Hannes høyres ikkje ut som eit navn.
Gjest Siklerotte Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Liker Hannes jeg da, og synes det passer til Aurora... Hans er bedre meeen;) Så; 1. Hannes. 2. August 3. Anders 4. Noah Johannes Men er ikke så glad i Johannes egentlig. Aleksander liker jeg ikke.
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 1. August - nydelig navn. Også på min liste. 2. Anders - fint og staut navn. Hannes syns jeg hørres ut som et jentenavn og Noah blir litt for populært for meg.
tasah Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. januar 2009 Interessant å se andre sine meninger, har litt lett for å se meg blind på navnene når jeg først har laget en liste... Flere som har innspill?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. januar 2009 #13 Skrevet 18. januar 2009 Noah Aleksander Noah Johannes Anders August Hannes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå