snartskalviog Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Noen andre som prøver på nr 2 ,så lenge etterpå? Har selv ikke prøvd før,så denne måneden er det første gang siden 1.mann at jeg skal prøve og bli gravid igjen
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 førstemann var 5 og et halvt når vi begynte å prøve, det klaffa på første forsøk, så ho blir storesøster når hun begynner på skolen:)
Andrea3 Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Vi prøver nå, 11 år etter førstemann, er superspent på om vi får klaff. Har helt glemt hvordan det er å være gravid....
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Hei her er det 6 år siden sist så dette blir nesten som førstegangen har jo glemt alt...)
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Hadde 8 år mellom 1 og 2. Var litt rart å plutselig ha en liten baby igjen, følte meg ganske så ny.... Er nå gravid med min tredje og det blir 15 mnd mellom 2 og 3...Gleder oss masse! Håper dere "skyter blink" snart! ;o)
snartskalviog Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2009 Ja,det håper jeg og at vi gjør.Mannen er pendler så nå får vi håpe EL holder seg til hans friperioder........Tror jeg hadde mens 1 jan(har hatt hormonspiral) så om den ikke ødelegger for mye så skal jeg ha EL rundt disse dager,og mannen kommer hjem i morra,og blir hjemme i 11 dager )))) Så jeg blir ikke så veldig sosial de neste dagene,he,he..... Ser fram til helgen med andre ord,bare synd sønnen min ikke skal til pappaen sin denne helga(rødme,rødme,da kunne vi ha hatt ei hektisk helg på rommet,hi,hi)
Thomine Skrevet 15. januar 2009 #7 Skrevet 15. januar 2009 For meg blir det 8 år mellom nr. 2 og 3, og vi fikk full klaff på første forsøk og lillenurket er ventet i september. Jeg tok ut spiralen i slutten av november og ble gravid ca lillejulaften - så hormonspiralen "går" tydeligvis fort ut av systemet - i hvert fall hos meg.
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Det var 8 år mellom nr. 1 og 2 her i huset. Ble gravid på første forsøk. Veldig herlig aldersforskjell Hvis du skulle høre noen påstå at du blir som førstegangsfødende skal du vite at det bare er tull. Slikt sa de i "gamle" dager. Du har gått gravid før og du har født før. Kroppen husker! Det sa jordmor til meg, og det stemte. Og hvis du lurer på hvor lang tid de to fødslene tok, kan jeg fortelle at nr.1 tok 27 timer. Åtte år etter ble nr.2 født på bare 3 timer
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Hei Fikk nr 3 i juli 1993, venter nr 4 i juni 2009............
snartskalviog Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2009 Oj sann,ja da håper jeg at ikke jeg føder fortere nå,for sist hadde jeg også en fødsel som var unna på 3 timer,og det var kjapt nok,og nå bor jeg enda lenger borte fra sykehuset,så det trenger ikke og slå gammel rekord Kjekt og høre at det er flere med stor alderforskjell,føler litt her på hjemmebane at jeg er den eneste.Men nå er det og med annen samboer så det er jo en grunn også til aldersforskjellen,måtte jo vente litt før vi planla en unge ilag )) Da skal jeg la høre fra meg om det skjer noe eller retter sagt når det skjer!!!!! Go' helg til dere alle
mays76 Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Har ei jente som blir 8 år og jobber veldig med å få nr.2. Er så babysyk nå at jeg går rundt i min egen lille verden og håper hver mnd. Har prøvd siden september men ikke skjedd noe enda. Godt å se her inne at det er flere som sliter litt med nr.2 for jeg har slike rare tanker om at jeg kanskje har blitt for gammel osv...tulletanker..hehe Lykke til jenter!!
Gjest Skrevet 26. januar 2009 #12 Skrevet 26. januar 2009 Jeg ble gravid ett år etter at jeg sluttet med p-sprøyte. 11år etter 1.mann:) Lykke til alle dere som prøver igjen! Gøy med ny runde:)
student06 Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 Jeg ble gravid med nr fem, seks år etter nr fire. Har hatt vanlig kobberspiral, og det var treff på første forsøk!! Gleder meg kjempe mye til å få baby i huset igjen!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Hei :-) Det blir akkurat 8 år mellom første og nestemann. Spennende. Brukte p-ring frem til juli, Vi hadde vel ikke sex før i oktober og det ble full klaff på første forsøk :-). Bestemte oss litt så¨nn plutselig at NÅ var det på tide med en til, hadde jo snakka om det mange ganger tisligere, men dagene flyr avgårde og jeg fikk ¨masa¨ meg til 5 runder på soverommet var litt usikker på npår jeg hadde eggløsning, så vi brukte 1 uke var arttig det da. Masser av lykke til!
Lillen_no31 Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 Hei! Vi har en gutt på 8 1/2 fra før. Vi begynte å prøve da han var 5, men det viste seg å være langt vanskeligere andre gang. Jeg opererte til slutt ut en muskelknute og da løste det seg gitt! Vi får gutt nr 2 i juni og tenk deg: Termin er på 9-årsdagen til førstemann! Jo mer jeg tenker på det, jo mer ser jeg fordelene med en såpass stor aldersforskjell. Storebor gleder seg noe voldsomt og forstår mye mer av det å være gravid, føde og få søsken enn en 4-åring ville gjort. Og når babyen kommer, tenk da så deilig å ikke ha enda et bleiebarn som trasser og gråter. jeg er selv eldst i en søskenflokk på fire barn med 7 års mellomrom mellom alle. Litt uvanlig er det jo, men vi er veldig glad i hverandre som søsken allikevel.
Januarprinsesse Skrevet 4. mars 2009 #16 Skrevet 4. mars 2009 Det er 7 år siden sist jeg hadde bebis. "veslejenta" fylte 7 for noen dager siden. Hun har masse lyst på bebis og jeg har ikke problemer med å være enig med henne. Men det er ingen i magen enda, så vi håper bare på at det kan komme snart. Venter stadig i spenning.
Januarprinsesse Skrevet 4. mars 2009 #17 Skrevet 4. mars 2009 Det er 7 år siden sist jeg hadde bebis. "veslejenta" fylte 7 for noen dager siden. Hun har masse lyst på bebis og jeg har ikke problemer med å være enig med henne. Men det er ingen i magen enda, så vi håper bare på at det kan komme snart. Venter stadig i spenning.
Perledykkeren Skrevet 6. mars 2009 #18 Skrevet 6. mars 2009 Her blir førstemann 9 år til jul og nr 2 bli 7 år i sommer. (18 mnd mellom). Tvillinger ventes i september så det er absolutt en stund siden sist og alle 4 har samme pappa. (det er visst naturlig har jeg skjønt at folk tror jeg får kull nr 2 med ny mann, men det er altså ikke tilfelle her). Spennende å være gravid igjen og utrolig gøy at det kommer to. På den måten får jo alle 4 en jevnaldrene lekekamerat
md71#mamma# Skrevet 18. mars 2009 #19 Skrevet 18. mars 2009 Denne gangen blir det ikke så lenge i mellom. Vårt forrige barn blir 4 rett etter fødselen. Itilleg har jeg to barn fra før som allerede har rukket og bli 18 og 16 år.
Kongeørna Skrevet 19. mars 2009 #20 Skrevet 19. mars 2009 Mine fyller 13 og 15 før tredjemann kommer....
Ruska67 Skrevet 20. mars 2009 #21 Skrevet 20. mars 2009 ...og mine fyller 10, 12 og 15 før minstemann kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå