Gå til innhold

var på ultralyd på fredag og bebisen var akkurat 13 uker da. er det det man skal gå etter da??

Anbefalte innlegg

hei

jeg lurer på det her med termin i forhold til siste mens, jeg hadde siste mens 8 oktober, og på fredag på ultralyd va bebisen akkurat 13 uker og jeg har fått termin rundt den 15 juli, det stemmer jo ikke gjør det vel?? er svangerskapsuker mine uker eller bebisen sine uker?

noen som kan forklare eller som kan si hvor langt jeg egentlig er på vei??:) var en svenskfinsk lege så han kunne ikke forklare:):)

Fortsetter under...

Det stemmer nok det :) Var på ultralyd torsdag og fikk også beskjed om akkurat 13 uker. Min siste mens var 5. oktober, men jeg har 32 dagers syklus.

Men, jeg har fått mange forskjellige termindatoer da. 11/7, 12/7 og 14/7. Også må jeg legge til fire dager på alle de... Så jeg venter med å sette turnus til jeg har vært på ultralyd på sykehuset i uke 19.

Håper dette hjalp litt...

:)

Ja veldig nære vi :) Jeg sier at jeg er 13 uker på vei. Fosteret er kun 11 uker "gammelt". 13+5 er jeg faktisk idag, eller som man sier: i fjortende uke. Litt forvirrende det der... Synes Barn i magen roter litt til. Jordmødre, leger og andre nettsider sier stort sett uke 13 på meg nå.

hei. "unal"..

bare lurte.. jeg har termin 12 juli, du sier du er 14+6 i dag. Hvordan regner du det? Jeg er 14+4 idag.. skulle vel egentlig vært bare en dag bak deg?

Annonse

Jeg er i følge siste mens 14+3 idag og har termindato fra 11/7 til 15/7. Avhenger helt av hvilken tabell legen følger, hvilken bok man titter i eller hvilken nettside man sjekker. Gynekologen har gitt meg en, legen en annen og barn i magen en tredje. Får vel vite ordentlig på sykehusultralyden i uke 19. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...