BabyAug Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei! Jeg har en brio kombi vogn som jeg er veldig glad i. Den sitter hun fint i sportsdelen på nå ( Hun er 9mnd) Men den er litt stor og dra med seg. Har også en Acta Graco Mirage, kjøpte den fordi den kunne jeg klikke bilsete oppi. Den er helt oki som ekstra trille men jeg ville gjerne hatt en som var litt mer polstret og med bedre seler og sånn. Noen forslag? Skal til syden og vil gjerne ha med en som ho kan sove i å sitte ordentlig i? Vet noen hvordan vogn de evt trenger i barnehagen?
Slæsh84 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Vi har kun 1 vogn,den har vi hatt siden hun er født. Å synes den er topp. Snuppa mi er 8mnd på torsdag å vi har vogna Bugaboo Cameleon som hun stortrives i.. Helt topp med både bagdelen og sportsdelen.. Stor bag å sportsdelen synes vi er genial:) Den er lett,9kg,lett å legge sammen,kan lett bytte fra de små svinghjulene til vinterhjul... Veldig praktisk synes jeg/vi da:)
tertilus Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 bugaboo her også. ingen over, ingen ved siden (he he).
Blue Lady ♥ Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 vi har Quinny.har hatt mange vogner(har vogndilla)men har funnet ut at jeg er fornøyd med den..men savner emmaljunga:=(skulle aldri solgt den.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Slæsh84 og tertilus: Når gikk dere over fra bagdel til sportsvogn?? Mi snuppe er 3.5 mndr og jeg merker allerede at hun er lite interessert i å ligge i bagvognen nå når hun er våken på tur...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 jenta mi er riktignok 11mnd, men vi bruker simo duo vogna vår vi Har ikke noe forslag til trille, siden vi bare har "dårlige" triller (carena easy og paraplytrille). Jenta vår skal bruke simo vogna som sovevogn når hun begynner i bhg.
Slæsh84 Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Hei. Snuppa var litt over 7mnd,da vi bytta,men søstra mi har og Bugaboo å hun måtte bytta allerede når hennes unge var 4,5mnd gammel fordi hun ble "sur" å ligge i bagen pga hun var så interresert av omverden.. Nekta å ligge i bagen da...ler.. De er så forskjellige... Men greit å ha mulighet til å ha en stor bag hvis babyen liker å ligge lenge i bagen,for de er så forskjellige..
trebarnsmamma84 Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Eg har basson roma vogn...superfornøgd med både sportsdel og bagvogn...mini bruker bagvogna enda, og er snart 7 mnd....kan sette opp ryggen i bagvogna..veldig praktisk=) Triller har eg ikkje så stor peiling på ...men er veldig fornøgd med Carena vogna me har...Den bruker me som sovevogn i barnehagen!!
Puselure Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Vi har også Bugaboo Cameleon til poden på 7,5 mnd. Bruker bagdelen fortsatt med skinnpose oppi. Stor og fin bag. Har ei lita dyne i ryggen for å komme litt opp og se;) Elsker vogna, og vi har hatt forskjellige vogner til våre 2 gutter:) Har hatt Basson Roma Duo som jeg synes har dårlige kjøreegenskaper. Har hatt Traxx Jaguar 3 som er litt liten. Nå har vi en TFK Joggster Twist etter storebror som vi skal bruke når sportsvogna til buggisen blir for liten:D Vi hadde TFK`en i bhg som sovevogn til storebror på 3 år, men han har sluttet å duppe, så den er lagret vekk. Anbefaler TFK uten problem. Den ser stor ut, men blir veldig liten sammenlagt. Det er en vogn som garantert holder ut vognperioden. Eneste minus er at barnet sitter ifra deg. Vi kjøpte denne når storebror var 1,5 år og da ville han utforske verden og sitte ifra oss:)
Joikaboll@ Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er også fornøyd med Brio kombi vogna. Har også Quinny 3XL og en Phil & Teds. Hver vogn til hvert sitt bruk :-) Er forresten super fornøyd med alle 3 vognene, P&T vogna bruker jeg bare en skjelden gang til Linus da den bare er fra meg, men bruker den mye til 4 åringen og som søskenvogn når det trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå