catty30 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jag har endometrios och har opererat mig 2 ggr för det. Eftersom jag har täta äggledare så har jag gjort 3 IVF och ett fryst insätt. Första ivf-försöket lyckades och vi blev gravida med tvillingar....tyvärr fick vi missfall i 20:e veckan. Nu efter 2 försök till och ett fryst....som alla misslyckats...så tänkte vi sätta tillbaka ett fryst ägg till... Problemet är att trots alla mediciner så reagerar inte min kropp som den ska...det bildas ingen slemhinna!!! Till och med läkaren tycker att det är lite konstigt eftersom att jag faktiskt blev gravid med tvillingarna, som vi förlorade, genom ett ivf...... Det känns så tungt när man först bestämt sig för att försöka igen...och så vill inte kroppen... I tillägg så har jag två vänner som blivit gravida nu....klart man är glad för deras skull...men jag skulle så gärna vilja att det var jag..... Det känns tungt nu men jag försöker att inte ge upp hoppet...en dag kanske... Ville bara skriva av mig lite... Håller tummarna för er alla där ute... Cattis
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hei! Trist å lese at du har mistet dine tvillinger. Det må ha vært helt grusomt. Skjønner godt du mister motet.... Det er en berg og dalbane det her. Ekstra tøft er det når alle rundt en blir gravide! Det er jo ikke det at man ikke er glad på deres vegne....Vil bare ønske deg masse lykke til, du bestemmer deg for å satse videre. Det finnes jo andre alternativer, som en del går for. Uansett, lykke til! Beste hilsen fra
MK73 Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Det var en trist historie, Cattis. Jeg kan nesten ikke tenke meg hvor vondt dere må ha hatt det da dere mistet tvillingene. Det er godt gjort at dere håper og jobber videre! Jeg skjønner godt alle de følelsene du beskriver, tror det er mange som vil kjenne seg igjen i dem. Dessverre er det sånn at vi egentlig ikke har annet valg enn å komme oss videre - spørsmålet er bare om vi gjør det på den ene eller andre måten, som nevnt finnes det jo flere alternativer. Det er fortsatt mulig å lykkes, du ble jo gravid - du må holde fast ved det. Så ønsker jeg dere lykke, lykke til.
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 ser jeg har glemt en HVIS i setningen: hvis dere bestemmer dere for å satse videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå