AO3 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Vi leser mye til sønnen vår på tre måneder, og han elsker det! Egentlig er det ganske utrolig at han kan ha så mye glede av det, så tidlig. Favoritten (for både foreldre og baby) er Den lille larven Aldrimett. Han følger godt med på bildene, er engasjert og "snakker" masse. Veldig artig for både store og små!
Spent!!:) Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jepp vi har lest siden han begynte å være litt våken! Håper å få vekket interessen for bøker ja:) Er selv en kjempelesehest og gleder meg villt til vi skal begynne å lese eventyr og litt lenger historier...ikke bare små-bøker som det går i nå mini er 6mnd og som oftest smiler han og "leser" med! Andre ganger er han ikke fullt så fornøyd, men blir rett å slett litt hissig når han ikke får til å bla ordentilig...hehe:)
Lotta med novembergutt Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 åå, så koselig Det har jeg ikke tenkt på en gang, trodde det var alt for tidlig. Men det skal jeg prøve! Har allrede kjøpt inn mange bøker så - blant annet larveboken
AO3 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg trodde også det var altfor tidlig - inntil samboeren min leste eventyr for ham, og jeg så den umiddelbare interessen og kontakten! Så nå er han meldt inn i Bokklubbens barn. Prøvde Go'boken, men likte ikke pakkene deres - nå er det "ordentlige" bøker som gjelder. Ludde er allerede bestilt! Det er artig å lese bøker jeg selv husker fra da jeg og småsøsknene mine var små. Det er tydelig at han kjenner igjen den lille larven nå.
husmus &2 Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Interessant! Jeg har faktisk ikke tenkt tanken enda, men jeg er en ordentlig lesehest, så dette høres jo ut som en fantastisk ide!!
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Har prøvd flere ganger, men frøkna bare spreller og leker =P
Frøken Freken Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Har kjøpt en pekebok uten tekst på Unicef sin web-side og bruker den som en del av leggeritualet. Har gjort det siden hun var 3 mnd. Boka har kjempefine bilder. Har også kjøpt en pipegiraff fra samme side, veldig godt fornøyd og har god samvittighet når jeg har støttet en god sak.
MathildeC Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Jeg gjorde det med jenta vår, fra ca 2 mnd alder (kanskje før). Trodde ikke hun likte det, for hun begynte alltid å protestere, men så fant jeg ut at det bare var akkurat den boka hun ikke likte, he he. Etter det har hun elsket bøker fram til ca 16 mnd, plutselig hadde hun ikke tid lenger, bortsett fra utvalgte bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå