CaroOgTulle Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Vi arvet en kombivogn som vi har brukt til nå, men jeg har alltid irritert meg over at det er så vanskelig å feste bagen til understellet. Jeg vurderer derfor å kjøpe ny kombivogn, men tulla er allerede 5 mnd, så jeg trenger en med litt stor bag eller andre lure løsninger... Er det noen som vet om noen tilbud på vogner? Eventuelt noen som vil gi meg et tips på en bra vogn?
AO3 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har Brio kombi, har ikke sett noen andre kombivogner bortsett fra Simos kombivogn. Men generelt er jo bagen i en kombivogn ganske liten, som du vet... Jeg hadde i alle fall ikke kjøpt ny kombivogn til et barn på fem måneder, den kan du ikke bruke lenge før du må over på sportsvogndelen. Med mindre det finnes noen kombivogner som har myyyye større bag enn Brio (og Simo), da...
Vannmelonen Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Jeg skal selge min Brio Sing kombivogn. Den er kjempe enkel både når du skal klikke bagen av og på og når du skal veksle mellom mellom bag og sportsdel.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15939043&sid=xz7cbagQYoH483065&WT.svl=Bilde
Chezka Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Vi kjøpte ny vogn pga at den vi hadde kjøpt brukt var i dårlig forfatning, men selv om lillegutt er bare 4 mnd så valgte vi å kjøpe sportsvogn. Det ville uansett være snakk om kort tid før vi måtte tatt i bruk sportsvogndelen på kombivognen vi hadde. Vi kjøpte Emmaljunga Cerox, ryggen kan legges helt ned, og jeg syns denne fungerer like bra som bagvogn. Bedre faktisk, i og med at det er bedre plass til voksiposen her. Med skinn og voksipose er den like lun og trygg som en bagvogn føler jeg. I tillegg er den lettere å både manøvrere og løfte inn og ut av bil/buss. Vi er strålende fornøyd med kjøpet, og vil absolutt anbefale dere å tenke på å kjøpe sportsvogn istedet for ny kombi- eller bagvogn siden jenta deres tross alt er 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå