Gå til innhold

Flere som har kuttet ut kumelksproteiner i forbindelse med kolikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært uten kumelksproteiner i 3 uker (det hjalp!) og lillegutt er nå 10,5 uker.

Kan jeg så smått begynne å spise melkeprodukter igjen? Og hvordan går jeg i såfall frem? Eller burde jeg ventet til han er over de magiske 3-mnd?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ventet til 3 mndr, er jo bare 1,5 uke igjen... Men det kan jo godt gå bra nå også, så hvis du tåler litt skriking, så er det jo bare å prøve! Vesla her hadde kolikk, og jeg innførte melkeprodukter gradvis fra hun var drøyt 3 mndr. Begynte først med litt vanlig smør og gulost på skiva, og innførte flere og flere ting. Lurt å ta de virkelig store "melkebombene", som grøt, pannekaker og vafler til slutt:-) Gikk helt fint med dem også, men da var hun vel kanskje 4 mndr!

Skrevet

hei:)jeg måtte kutte ut melke produkter jeg også,jeg prøvde meg frem litt jeg,begynte med et glass melk ca,hver 14 dag etter at jeg slutta helt.

når han var ca 2,5 mnd kunne jeg begynne med melkeprodukter som før.

du må nesten bare prøve deg fram,men ikke vær redd for å prøve:)

lykke til

Skrevet

Et lite tips. Ikke blir skuffet å ikke forvent at de ikke har kolikk etter de er 3mnd. Jeg trodde det skulle bli bedre,men hun var 4,5mnd(nesten 5mnd) når hun "sluttet med kolikk"... Det var nedtur når hun ikke sluttet etter disse magiske 3mnd,så ikke tenk han skal vært "frisk" da.. Du kan risikere å bli veldig skuffet å fortvilt.. Bare et tips:)

Du har sikkert prøvd alt tenker jeg,men har du gått til manuellterap.? Det er gratis..

Vi gikk til kirop. men visste da ikke at hvis vi gikk til manuellterap. så var det gratis,ingen så informerte oss om det..(hun hadde både kiss og kolikk) Bare slik at du vet det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...