Gå til innhold

Er så lei av og være i dårlig form!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært sykemeldt i snart syv uker. Er 14 uker på vei og det ene avløser det andre av sykdommer og vondter! Først kvalme, slapphet og trøtt. Så blir jeg skikkelig forkjølet som bare drar seg ut i tid. Nå for tiden hoster jeg fryktelig! Jeg får veldig vondt rundt livmoren når jeg hoster sånn. I tillegg så har jeg masse vondt i hodet og nedover nakken + at jeg har endel vondt i bekkenet. Med en gang jeg føler meg litt piggere så prøver jeg og ta en liten luftetur, men da blr jeg jo helt utslitt etterpå! Eier ikke overskudd og energi, og er drittlei tv! Huset trenger en vask og føler at datteren vår ikke får noe oppmerksomhet frå meg. Er egentlig en veldig positiv person og vet jo at dette går over, men er ikke vant til og før ett så passivt liv. Bruker og si at jeg aldri kjeder meg, men nå gjør jeg det! Flere som har det sånn?

Fortsetter under...

Hei!

Uff ja, jeg og sliter med utmattelse og nedsatt form. (er 12+3 uker Jeg trener vanligvis mye, og formen er bra om jeg skal si det sjøl, men nå med bebbisen i magen er jeg helt kake.... Orker ingenting. En liten aktivitet eller treningsøkt pumper meg helt for krefter. Sønnen min på 4 ville nok ønske en mere aktiv mamma, men.... Få mye dårlig sambittighet, samtidig som sønnen min er veldig forståelsesfull.

Mye vondt i nakke og rygg. for min del er det nok muskulære spenninger. Jeg er allerede blitt endel mer fortung, både pupper og mage, så det har nok noe og si. I tillegg er jeg nok litt belastet med stress...

Uansett: det er ikke moro! Det er godt å vite at andre også har det slik

jeg har det akkurat likedan som deg..... ....

Har vært kvalm og vondt i magen siden jeg var 5 uker på vei. spyd, brekt meg, og vært helt elendig. da det endelig ga seg litt i juletida fikk jeg influensa m feber og alt som hører med...og etter dette har jeg vært plaget med konstant hodepine og øm og stiv nakke...var 2 uker sykemeldt før jul, så var det juleferie før jeg ble sykemeldt i 1 uke. og nå prøver jeg meg i 50% for jeg vil jo jobbe litt i allefall. Hadde håpe å få jobbe halve dager, pga av hodepinen. men dette ble vanskelig på jobb så nå må jeg gå annenhver dag. men det er bedre en hver dag uansett...har også en datter på 1 1/2 år som krever mye. så har dårlig sammvittiget for samboeren min som har måtte tatt seg av henne og husarbeid og bringing og henting i bhg. Er også så utrolig lei av å være i dårlig form.....Håper det blir bedre snart....har tatt en del paracet pga av hode, men føler jeg ikke kan overdrive med det heller,.,,

Jaja...noe slipper bedre fra å være gravid enn andre...men jeg vet iallefall hvordan du har det...så får vi håpe formen blir bedre etterhvert og at det ikke da dukker opp bekkenløsning eller noe annet tull...Lykke til. klem fra meg

Hei! Takk for svar! Godt og vite at man ikke er alene om og ha det sånn. Føler meg litt bedre i dag faktisk, og skal til jordmor kl tolv. Ringte i går og fikk time i dag! Godt og få sjekket at alt er vel med knøttet. Glemte og si at jeg har bekkenløsning også! Men så lenge jeg husker og ikke overdrive ting så går det greit. Vet at det er mange som har det mye værre enn jeg på det området ja! Jeg håper på og kunne begynne og jobbe 50% neste uke, skal bli godt og komme seg ut litt igjen. Håper at dere også føler dere bedre snart, og at jeg ikke får flere tlbakefall nå! Blir fremdeles utrolig fort sliten nemlig.... LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...