Gjest Siiw Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Sliter så med å få sove, rekker ofte ikke å sovne mellom toalettbesøkene. Har alltid brukt lang tid på å sovne, men nå er det ekstra ille siden jeg er oppe hver time. Noen som har noen gode råd å komme med? Sover ikke på dagen, legger meg til samme tid og er oppe tidlig.
gullskatt Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er lei av å ikke ha nok sammenhengende søvn nå..... det er liksom etter fødsel at det skal bli slik. Nå skal man jo samle krefter, slik at man har litt å gå på når barna er født. Jeg må på do flere ganger i løpet natten, og finner heller ingen stillinger som er gode å sove i. Alt er ømt og tungt og varmt..... Men, vi er snart i mål!!!!
To små gleder Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Hei Jeg hadde store problemer med å sove rett før Jul. Eller rettere sagt...jeg klarte å sove da jeg gikk å la meg om kvelden, men våknet i 3 eller 4 tiden om morgen da jeg skulle på do. Jeg var lys våken etterpå og klarte ikke å sove på dagen heller. Jeg begynte med Yoga for gravide og lærte meg noen pusteøvelser som hjalp meg å slappe av da "søvnproblemene" det var på det verste. Jeg sov ikke mer men klarte å slappe av litt. Jeg ble også sykemeldt slik at jeg skulle slippe å føle at jeg måte prestere på jobb. Var veldig lite produktiv allikevel og kunne begynne å tenke på det utroligste under viktige møter :-/ Det har normalisert seg litt nå ( er i uke 25).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå