Gå til innhold

Erfaring med ultralyd på Stavanger Universitetssykehus?

Anbefalte innlegg

Er det bra ultralyd der eller? Var hos Braut i Sandnes sist gang... Han var så koselig og tok seg god tid... De kan vel være kanskje litt travle og stressa på sykehuset? Har de f.eks tid til å lete etter kjønn, eller blåser de i det...?

Skal dit idag kl 13 :)

Fortsetter under...

hei:) Da jeg var på ultralyd der for 3 år siden var de kjempeflinke og gikk igjennom alt du ville vite. Tok seg god tid og sørget for at du hadde det bra mens du lå der, jeg var litt uvel av trykkingen på magen. De screenet fosteret i alle retninger for å sjekke forskjellige ting, hjerte, hjernen, kjønnet osv. Så jeg har bare positive ting å si.. Lykke til:)Skal selv på ultra der igjen nå i feb.

Nei, vi har vært 2 ganger hos sigrids ultralyd i lokalet til Mamma Stork. Det koster 500 kr, men hun bruker 1 hel time på oss. Det er peis på kontoret og hun brenner lys. Det er veldig koselig der. Pluss for oss er at de tar i mot oss om kvelden!

Jeg har gått både til Braut (7 ukers UL, 18 ukers UL), og til SUS ( ca 9 ukers og 12 ukers UL (duotest), og min erfaring er at de vet hva de driver med begge steder. Likevel foretrekker jeg Braut da han har mest moderne UL-apparater så du ser alt tydelig (inkl 3D), og han har svært lang erfaring i faget sitt og er lun og koselig. På SUS ble jeg bare sjekket av jordmor, og jeg foretrekker personlig faktisk eg leges vurdering av fosterets utvikling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...